PKO BP wciąż nie wie, co doprowadziło do gigantycznej awarii
"Nasze bankomaty i karty płatnicze działają już bez problemów" - zapewnia PKO BP. Do tej pory nie udało się ustalić przyczyny awarii, która sparaliżowała wczoraj bankomaty PKO BP w całym kraju i uniemożliwiała korzystanie z kart.
A była to kolejna w ostatnim czasie awaria w tym banku. We wrześniu klienci PKO BP mieli kłopoty przy korzystaniu z bankowości internetowej. Wtedy przyczyną okazały się problemy przy zmianie systemu informatycznego.
Wczoraj problemy z wypłaceniem gotówki z bankomatów PKO BP zaczęły się pojawiać po godzinie 14:00. Nasi słuchacze i internauci alarmowali jednak, że nie są w stanie wypłacić pieniędzy również z bankomatów Euronetu i cash4you. Awarię udało się opanować dopiero pod wieczór.
Klientów zaniepokojonych blokadą na koncie środków, których nie udało im się wypłacić, uspokaja rzeczniczka PKO BP Elżbieta Anders. Radzi, by w takiej sytuacji jak najszybciej skontaktować się z infolinią albo oddziałem banku. Obiecuje, że te reklamacje będą rozpatrywane priorytetowo. - Tak szybko, jak to jest możliwe. Dlatego zachęcam do szybkiego składania reklamacji w tych przypadkach - mówi.
Grzegorz Kwolek