PKO BP wciąż nie wie, co doprowadziło do gigantycznej awarii

"Nasze bankomaty i karty płatnicze działają już bez problemów" - zapewnia PKO BP. Do tej pory nie udało się ustalić przyczyny awarii, która sparaliżowała wczoraj bankomaty PKO BP w całym kraju i uniemożliwiała korzystanie z kart.

"Nasze bankomaty i karty płatnicze działają już bez problemów" - zapewnia PKO BP. Do tej pory nie udało się ustalić przyczyny awarii, która sparaliżowała wczoraj bankomaty PKO BP w całym kraju i uniemożliwiała korzystanie z kart.

A była to kolejna w ostatnim czasie awaria w tym banku. We wrześniu klienci PKO BP mieli kłopoty przy korzystaniu z bankowości internetowej. Wtedy przyczyną okazały się problemy przy zmianie systemu informatycznego.

Wczoraj problemy z wypłaceniem gotówki z bankomatów PKO BP zaczęły się pojawiać po godzinie 14:00. Nasi słuchacze i internauci alarmowali jednak, że nie są w stanie wypłacić pieniędzy również z bankomatów Euronetu i cash4you. Awarię udało się opanować dopiero pod wieczór.

Klientów zaniepokojonych blokadą na koncie środków, których nie udało im się wypłacić, uspokaja rzeczniczka PKO BP Elżbieta Anders. Radzi, by w takiej sytuacji jak najszybciej skontaktować się z infolinią albo oddziałem banku. Obiecuje, że te reklamacje będą rozpatrywane priorytetowo. - Tak szybko, jak to jest możliwe. Dlatego zachęcam do szybkiego składania reklamacji w tych przypadkach - mówi.

Reklama

Grzegorz Kwolek

Więcej informacji ekonomicznych na RMF24.pl

RMF
Dowiedz się więcej na temat: PKO BP SA | RMF FM | awaria | bankomat | PKO
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »