Polisa on-line z e-serwisem w Zurich TU
Pełna obsługa przez Internet począwszy od symulacji składki, przez zawarcie ubezpieczenia, a skończywszy na możliwości zgłoszenia szkody to nowa oferta Zurich TU. W przypadku szkody klienci Zuricha mogą skorzystać z usług szwajcarskiej firmy Elvia.
W tym roku firma Zurich wprowadziła produkt internetowy - CyberUbezpieczenie. Jest to pierwsza polisa on-line z e-serwisem. Obejmuje ono ubezpieczenie mieszkania (wyposażenie, OC, NNW, mury) i domu (wyposażenie, OC, NNW) oraz NNW w życiu prywatnym na całym świecie.
Klient po zapoznaniu się z ogólnymi warunkami ubezpieczenia, może sam ustalić jego parametry - sumę i warianty ubezpieczenia, a system wyliczy mu składkę. Następnie wypełnia na stronie internetowej wniosek, który może wysłać do Zuricha oraz opłacić składkę kartą kredytową on-line lub wydrukować formularz wpłaty i opłacić na poczcie lub w banku.
Po wpłacie, umowa cyber ubezpieczenia zostaje zawarta i klient tradycyjną drogą pocztową otrzymuje oryginał umowy ubezpieczenia.
Konto klienta umożliwia dostęp on-line do danych dotyczących zawartego ubezpieczenia (np. sumy i okresu ubezpieczenia). Poprzez "Twoje konto" można również dokonać cesji polisy oraz zgłosić szkodę.
W przypadku wystąpienia szkody klient Zuricha może skorzystać z usług szwajcarskiej firmy Elvia. Każda osoba objęta opieką Elvii otrzymuje numer telefonu do centrum operacyjnego czynnego całą dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. W ramach swoich usług firma organizuje pomoc medyczną, techniczną i pomaga zapanować nad sytuacją w przypadku zaistnienia nagłego zdarzenia losowego.