Porozumienie Visa International z Yahoo!

Visa International - największy międzynarodowy system płatniczy oraz Yahoo! - wiodąca internetowa firma w dziedzinie globalnej łączności, handlu i mediów zawarły porozumienie o ogólnoświatowej promocji dokonywania zakupów w sieci.

Visa International - największy międzynarodowy system płatniczy oraz Yahoo! - wiodąca internetowa firma w dziedzinie globalnej łączności, handlu i  mediów zawarły porozumienie o ogólnoświatowej promocji dokonywania zakupów w sieci.

Visa International - największy międzynarodowy system płatniczy oraz Yahoo! - wiodąca internetowa firma w dziedzinie globalnej łączności, handlu i mediów zawarły porozumienie o ogólnoświatowej promocji dokonywania zakupów w sieci. Do promowania łatwości i wygody elektronicznych zakupów oraz innych zalet handlu elektronicznego będą wykorzystywane zarówno marki obu firm jak i ich globalne sieci. Obecne porozumienie jest rozszerzeniem podobnej umowy, zawartej pomiędzy Visa USA i Yahoo! w minionym roku. Dotyczyła ona stworzenia warunków dla wygodnych i bezpiecznych zakupów w sieci oraz ich promocji w USA.

Reklama

Zgodnie z obecnym porozumieniem, karty systemu Visa stanowić będą podstawową formę płatności za transakcje w międzynarodowych serwisach Yahoo! Dotyczy to Yahoo! Shopping, Yahoo! Travel oraz Yahoo! Wallet. Visa będzie również preferowanym systemem dla kart płatniczych, zarówno kredytowych jak i debetowych, o podwójnym logo (tzw. kart co-branded), oferowanych przez Yahoo! w poszczególnych regionach objętych porozumieniem.

W ramach porozumienia Visa opracuje i zrealizuje wspólne przedsięwzięcia marketingowe poza siecią elektroniczną, obejmujące np. reklamę telewizyjną, prasową oraz reklamę zewnętrzną (w tym np. w portach lotniczych). Visa International będzie prezentować specjalne oferty Yahoo! na swoich stronach internetowych (www.visa.com) w dziale "Oferty i promocje", jak również zaprezentuje swego partnera w regionalnych serwisach visa.com, a także w katalogu "Program najlepszych ofert na świecie". Wspólne strony z podwójnym logo Visa-Yahoo! pojawia się również w objętych porozumieniem serwisach regionalnych Yahoo!

Porozumienie dotyczy następujących rejonów działania organizacji Visa International: Azja i Oceania, Kanada, Ameryka Łacińska i Karaiby oraz Europa Środkowa, Bliski Wschód i Afryka, jak również następujących serwisów regionalnych Yahoo!: Yahoo! Japan, Yahoo! Korea, Yahoo! Hong Kong, Yahoo! Kimo (Taiwan), Yahoo! Singapore, Yahoo! Canada, Yahoo! Australia/New Zealand, Yahoo! Argentina, Yahoo! Brazil, Yahoo! Mexico oraz Yahoo! en espańol.

"Strategiczne, globalne porozumienie pomiędzy organizacją Visa oraz Yahoo! zwiększy korzyści odnoszone przez klientów i punkty handlowo-usługowe oraz posłuży dalszej popularyzacji dwu znanych marek na rynku światowym" - stwierdził Tim Shepard, wiceprezes Visa International odpowiedzialny za wspólne działania marketingowe. "Współpracując z czołowymi firmami internetowymi, takimi jak Yahoo! system Visa utrzymuje swą wiodącą pozycję w zakresie płatności za pośrednictwem internetu oraz kontynuuje pionierską działalność na rzecz rozwoju u-commerce, czyli handlu uniwersalnego" - dodał Shepard.

U-commerce jest ideą, której wcielenie w życie jest celem Visa International. Zakłada ona możliwość dokonywania w przyszłości przez posiadaczy kart płatniczych wygodnych i bezpiecznych zakupów w każdym miejscu, o każdej porze, za pomocą dowolnego urządzenia np. komputera czy telefonu komórkowego.

"Dzięki rozszerzeniu naszego partnerstwa na skale globalna, Yahoo! umocni swoją pozycję czołowej firmy internetowej świadczącej usługi klientom indywidualnym i firmom. Dostarczymy takie programy, treści i usługi, jakich oczekują szerokie rzesze naszych klientów" - powiedziała Jasmine Kim, wiceprezes Yahoo! ds. marketingu międzynarodowego. "Współpracując z organizacją Visa działamy na rzecz zwiększonego zaufania klientów do zakupów w sieci; pomagamy również zwiększyć wygodę kupujących na całym świecie" - wyjaśniła Kim.

Visa International to największy na świecie i najbardziej znany system obsługi płatności. Wartość transakcji realizowanych przy użyciu kart Visa wynosi ponad 1,8 biliona dolarów rocznie, zaś karty akceptowane są w ponad 22 mln punktów handlowo-usługowych na całym świecie. Organizacja Visa odgrywa wiodącą rolę w rozwoju nowych systemów i technologii płatniczych na rzecz 21 tys. członkowskich instytucji finansowych oraz posiadaczy wydanych przez nie kart. Visa jest liderem w dziedzinie internetowych systemów płatniczych i pionierem rozwoju handlu uniwersalnego (u-commerce), umożliwiającego realizację transakcji w dowolnym miejscu, o dowolnej porze i za pośrednictwem dowolnego urządzenia. W Polsce pierwsze karty Visa zostały wydane 10 lat temu. Obecnie w kraju do Visa International należy 41 banków, zaś 35 z nich jest emitentami kart Visa. Wydały one do końca marca 2001 r. ponad 6,2 mln kart Visa, którymi w poprzedzających 12 miesiącach zawarto w kraju i za granica ponad 193 mln transakcji o łącznej wartości 10,35 mld dolarów.

Yahoo! Inc. (skrót używany na giełdzie Nasdaq: YHOO) to firma działająca w dziedzinie globalnej łączności, handlu i masowego przekazu za pośrednictwem internetu. Oferuje szeroką gamę usług, z których co miesiąc korzystają 192 miliony użytkowników na całym świecie. Jako pierwszy przewodnik po sieci internetowej, www.yahoo.com przoduje w zakresie ilości odwiedzin i zleceń reklamowych oraz pod względem dotarcia do klientów indywidualnych i firm. Yahoo! jest najbardziej znaną marką internetową o największym zasięgu na świecie. Firma świadczy również usługi on-line dla firm, umożliwiające poprawę wydajności i zwiększenie korzyści z obecności w sieci. Usługi te świadczone są m.in. w ramach Corporate Yahoo! - popularnego portalu dla firm; obejmują one również przekazy audiowizualne, obsługę sklepów internetowych oraz narzędzia do obsługi stron internetowych. Na światowa sieć Yahoo! składają się 24 serwisy specjalistyczne i regionalne. Siedziba firmy znajduje się w Santa Clara w Kalifornii, a jej biura regionalne działają w Europie, Azji i Oceanii, Ameryce Łacińskiej, Kanadzie i w USA. Logo Yahoo! jest zarejestrowanym znakiem firmowym spółki Yahoo! Inc. Pozostałe nazwy są znakami firmowymi innych podmiotów.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firma | Yahoo | logo | International | VISA | karty | handel | USA | united | porozumienia | W Sieci
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »