Program MultiCash w BPH PBK

BPH PBK SA, jako pierwszy w Polsce, wprowadził do programu MultiCash, głównego systemu bankowości elektronicznej dla Klientów Korporacyjnych w BPH PBK, nowy, autorski pakiet usług pod nazwą "Statusy i Zlecenia" (SiZ).

BPH PBK SA, jako pierwszy w Polsce, wprowadził do programu MultiCash, głównego systemu bankowości elektronicznej dla Klientów Korporacyjnych w BPH PBK, nowy, autorski pakiet usług pod nazwą "Statusy i Zlecenia" (SiZ).

Nowa funkcjonalność była bardzo oczekiwana przez Klientów Banku, co zostało potwierdzone w przeprowadzonych przez TNS OBOP badaniach rynku, a także podczas licznych rozmów z Klientami Korporacyjnymi Banku.

System MultiCash to modułowa platforma bankowości elektronicznej oparta na ogólnie przyjętych standardach międzynarodowych, pozwalająca na zarządzanie środkami zgromadzonymi na kontach 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, bez konieczności wizyty w Banku. Obecnie system ten oferowany jest przez ponad 10 banków w Polsce. Oprogramowanie przeznaczone jest dla Klientów Korporacyjnych oraz Międzynarodowych.

Reklama

5 maja br. BPH PBK jako pierwszy w Polsce wprowadził do systemu MultiCash nową funkcjonalność - możliwość przeglądania informacji o statusach przesłanego do Banku zlecenia. Wprowadzenie tej funkcjonalności było wynikiem sugestii Klientów Banku oraz badań rynku. W przyszłości, oprócz bieżących danych o statusie zleceń, moduł umożliwi przesyłanie do Banku różnego rodzaju dyspozycji, np. zlecenia depozytu, co znacznie uatrakcyjni zdalny kontakt Klient - Bank.

Głównym zadaniem Modułu SiZ jest udostępnianie bieżącego podglądu statusu operacji zleconych programem MultiCash, a także możliwość wydruku odpowiedniego dokumentu potwierdzenia zrealizowanej operacji opatrzonego klauzulą "Nie wymaga podpisu ani stempla bankowego.", zgodnie z art. 7 Ustawy Prawo Bankowe (Dz.U.Nr 140 z 1997 roku, poz. 939 z późniejszymi zmianami).

Moduł SiZ umożliwia prezentowanie pięciu typów statusów transakcji:

?przyjęte do realizacji,

?oczekujące - zlecenie oczekujące na zasilenie rachunku,

?odroczone - oczekujące zlecenie z przyszłą datą realizacji, która została określona w zleceniu Klienta,

?wykonane,

?odrzucone - zlecenie zostało odrzucone - zawiera opis przyczyny odrzucenia.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: zlecenie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »