Prudential rozpoczyna sprzedaż ubezpieczeń w Polsce, oferując innowacyjny produkt - Premiopolisa

Prudential rozpoczyna działalność w Polsce. Firma będzie oferować ubezpieczenia na życie, w tym unikatowy na rynku, flagowy produkt - Premiopolisę. Prudential stworzył dwa subfundusze dla polskich klientów, zasilone od samego początku łącznie kwotą niemal 290 mln zł. Ponad 100 konsultantów podczas obsługi klientów będzie korzystało z pierwszej w naszym kraju, w pełni mobilnej aplikacji sprzedażowej dostępnej na tabletach. Do końca 2013 r. liczba konsultantów powinna wzrosnąć do 350.

Prudential rozpoczyna w Polsce sprzedaż ubezpieczeń na życie. Spółka skupi się na oferowaniu unikalnych produktów dla osób, które są zainteresowane ochroną finansową rodziny w przypadku śmierci, oszczędzaniem na emeryturę lub przyszłość dzieci.

- To wyjątkowa dla nas okazja, aby rozpocząć działalność w jednym z wyróżniających się, pod względem ekonomicznym, kraju Europy. Prudential i Polska są ze sobą silnie powiązane historycznie, a relacja ta wywodzi się jeszcze z okresu międzywojennego. Doświadczenie to dodatkowo wzmacnia podstawy naszej działalności w tym kraju oraz szanse na sukces - powiedział Rob Devey, prezes Prudential UK & Europe

Reklama

- Bardzo dokładnie przygotowaliśmy się na rozpoczęcie naszej nowej działalności, tworząc silną oraz dobrze zorganizowaną platformę operacyjną i technologiczną do zarządzania naszą sprzedażą. Skupiliśmy się również na przygotowaniu bogatej oferty produktów, w tym Premiopolisy. Jednocześnie od października ubiegłego roku budowaliśmy jeden

z najlepszych zespołów konsultantów ds. planowania finansowego na rynku, którzy odbyli liczne szkolenia związane z naszymi produktami i wizją sprzedaży w Polsce. Właśnie rozpoczynamy sprzedaż na tym rynku i konsultanci będą jedną z naszych wizytówek, zapewniając wyjątkową obsługę oraz unikalne produkty naszym klientom. Właśnie z tego Prudential jest znany w pozostałych krajach, w których działamy - powiedział Abhishek Bhatia, Prezes Prudential Polska.

W celu uruchomienia działalności w Polsce do 2015 r. Prudential zainwestuje 150 mln zł.

W tym czasie planuje również stworzyć ok. 1 200 nowych miejsc pracy. Główna siedziba firmy znajduje się w Warszawie, natomiast sieć agencyjna w latach 2013-2014 będzie rozwijana w kluczowych miastach Polski. Celem Prudential jest osiągnięcie pozycji jednego z wiodących ubezpieczycieli w Polsce w ciągu najbliższych 10 lat. Na poziomie operacyjnym spółka zamierza osiągnąć rentowność dzięki sprzedaży unikatowych produktów, dodatkowych usług oraz proaktywnemu zarządzaniu ryzykiem.

Unikatowe produkty

Głównym czynnikiem, który ma pomóc Prudential w osiągnięciu założonych celów na polskim rynku, będzie innowacyjne ubezpieczenie na życie - Premiopolisa. Ten produkt, zakładający indywidualną ochronę, oferuje możliwość wzrostu kapitału bądź gwarancję zwrotu składek. Polisa ta nie tylko dostarcza finansowe zabezpieczenie w przypadku śmierci klienta, ale również formy odszkodowań w postaci umów dodatkowych na wypadek poważnych chorób, śmierci w nieszczęśliwym wypadku lub niezdolności do pracy. Ponadto składki Premiopolisy będą inwestowane poprzez dwa wiodące subfundusze Prudential - With-Profits Fund. Co więcej, Prudential zasilił dla polskich klientów każdy z nich kwotą ok. 145 mln zł (30 mln GBP), dzięki czemu aktywa ubezpieczonych korzystają ze skali subfunduszy już od samego początku działalności firmy w Polsce.

- Premiopolisa będzie kluczowym produktem w naszej ofercie skierowanej do Polaków. Co więcej, według badań rynkowych 6 na 10 potencjalnych klientów byłoby zainteresowanych takim produktem. To unikalne ubezpieczenie na polskim rynku. Naszym zdaniem trafi do świadomości nowej generacji rodziców, wykształconych i świadomych tego jak duże znaczenie ma zapewnienie finansowego bezpieczeństwa najbliższym - dodaje Abhishek Bhatia.

Połączyć tradycję z przyszłymi potrzebami

Prudential posiada 165 lat doświadczenia w dziedzinie ubezpieczeń, osiągając w tym czasie wiele sukcesów na globalnym rynku finansowym. Aby osiągnąć założony cel na równie wymagającym polskim rynku, Prudential Polska uruchomi przełomowe narzędzia obsługi klienta. Konsultanci będą bowiem wyposażeni w autorską, pierwszą na polskim rynku finansowym, w pełni mobilną aplikację sprzedażową, z której będą korzystali za pomocą posiadanych tabletów.

Rozwiązanie to umożliwi konsultantom zaprezentowanie firmy potencjalnym klientom, przedstawienie jej wartości, historii i planów w kilku szybkich krokach. Natomiast kluczowym narzędziem w aplikacji jest jej część analityczna. Dzięki niej konsultant będzie mógł sprawnie przeprowadzić analizę potrzeb i możliwości finansowych klienta w celu oszacowania ryzyk związanych z zaspokojeniem jego oczekiwań. Po spotkaniu osoba zainteresowana ubezpieczeniem otrzyma za pomocą poczty elektronicznej podsumowanie wszystkich omawianych tematów, wraz z oceną ryzyka i sugerowaną wysokością składki ubezpieczenia. Dodatkowo podpisywanie umów będzie w znacznej mierze odbywało się online, co znacząco przyśpieszy cały proces.

Rozwój sieci sprzedaży

Kolejnym czynnikiem, który ma pomóc firmie osiągnąć sukces w Polsce, jest rozbudowana sieć agencyjna. Prudential planuje jej rozwój i zatrudnienie 350 konsultantów ds. planowania finansowego i uruchomienie 10 oddziałów do końca 2013 r. Liczba konsultantów oraz oddziałów będzie dynamicznie rosła w najbliższych dwóch latach. Aczkolwiek rozwój sieci Prudential będzie zależał od dostępności odpowiednio wykwalifikowanych i doświadczonych osób. Wynika to z faktu, że Prudential kładzie duży nacisk na posiadaną przez swoich pracowników wiedzę i umiejętności na wszystkich rynkach działalności.

Prudential będzie zachęcał najlepszych kandydatów unikalnym podejściem do rekrutacji, zapewniając jasną ścieżkę kariery, skupiając uwagę na profesjonalnych szkoleniach oraz wyjątkowym poziomie obsługi klienta. - Poszukujemy najlepszych kandydatów, którzy będą w stanie sprostać naszym wysokim wymaganiom. W zamian oferujemy naszym pracownikom najlepsze warunki pracy na rynku oraz szkolenia, wspierające rozwój umiejętności i kariery. Naszym celem jest zbudowanie silnych partnerskich relacji między Prudential, naszymi konsultantami oraz klientami, bazując na profesjonalnej obsłudze klienta - powiedział Abhishek Bhatia.

Dodatkowo, chcąc pokazać duży szacunek dla historii Polski, spółka została oficjalnym mecenasem filmu "Warszawa 1935", który zostanie zaprezentowany w technologii 3D. Premiera filmu odbędzie się 15 marca 2013 r. w Warszawie. Następnie projekcje filmu odbędą się w wybranych, dużych miastach Polski i świata.

Prudential

Prudential plc to brytyjska grupa spółek z sektora usług finansowych, obsługująca 26 milionów klientów i zarządzająca aktywami o wartości ponad 363 miliardów funtów (dane na dzień 30.06.2012) w krajach Azji, Ameryki Północnej i Europy. Akcje Grupy notowane są na światowych giełdach w Londynie, Hongkongu, Singapurze i Nowym Jorku.

Filary działalności Prudentiala to długofalowe planowanie i stabilne przychody. Dzięki międzynarodowym projektom i dobrym wynikom finansowym firma nie tylko przynosi stałe zyski swoim akcjonariuszom i inwestorom, ale również rozwija środowisko, w którym funkcjonuje.

W skład grupy wchodzą cztery spółki: firmy działające na terenie Europy i Azji - Prudential UK and Europe i Prudential Corporation Asia, firma ubezpieczeniowa działająca na rynku USA - Jackson National Life oraz funduszu inwestycyjnym M&G.

Ta pierwsza pozostaje czołowym ubezpieczycielem i operatorem oszczędnościowych kont emerytalnych, obsługując ok. 7 milionów klientów na terenie Wielkiej Brytanii. Spółce podporządkowany jest fundusz inwestycyjny M&G, który zarządza portfelem o wartości 204 miliardów funtów (dane na dzień 30.06.2012). Z kolei, Prudential Co. Asia to największa firma ubezpieczeniowa na rynku azjatyckim, działająca w 13 krajach regionu. Jackson pozostaje natomiast liderem ubezpieczeń na życie w Stanach Zjednoczonych, zapewniając produkty oszczędnościowe, z których korzysta już prawie 2,9 mln osób.

Prudential w Polsce

Prudential plc jeszcze przed II wojną światową oferował w Polsce polisy na życie pod szyldem Prudential Assurance Company Limited, jak również za pośrednictwem spółki zależnej o nazwie "Przezorność" (w którym Prudential Assurance nabył pakiet kontrolny w 1927 roku).

Zasoby polskiego oddziału Prudential zostały przejęte przez hitlerowską władzę okupacyjną po inwazji na Polskę w 1939 roku. W odróżnieniu od niektórych znanych europejskich firm ubezpieczeniowych, Prudential odmówił prowadzenia działalności w krajach znajdujących się pod okupacją niemiecką.

W oparciu o dostępne zapisy zachowane w londyńskim biurze Prudential Assurance, w chwili wybuchu wojny w Polsce obsługiwane były 4 623 ważne polisy. Poczynając od wczesnych lat 50., ponad 43% tych polis zostało rozliczonych pomimo znacznych luk w dostępnej dokumentacji, w znacznej mierze wynikających ze zniszczeń jakie nastąpiły podczas hitlerowskiej okupacji. Do dzisiaj Prudential poszukuje spadkobierców przedwojennych polis.

Pobierz darmowy: PIT 2012

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »