PTC chce skusić 0,5 mln ludzi młodych

Polska Telefonia Cyfrowa (PTC), operator sieci komórkowej T-Mobile liczy, że ciągu dwunastu miesięcy zwiększy bazę swoich klientów o 1,6 mln. Uderzy ofertą skierowaną do ludzi młodych.

W powiększaniu liczby klientów ma pomóc m.in. uruchomiona wspólnie z Viacom International Media Networks nowa oferta telefonii komórkowej - MTV Mobile, gdyż PTC oczekuje, że oferta ta w ciągu roku przyciągnie 0,5 mln klientów - poinformował na konferencji prasowej prezes PTC Miroslav Rakowski.

- W ciągu dwunastu miesięcy planujemy zwiększyć liczbę klientów o 1,6 mln - powiedział Rakowski.

PTC podaje liczbę klientów raz na kwartał. Na koniec grudnia 2011 roku PTC miała 14,161 mln klientów.

Pod koniec marca PTC wraz z Viacom International Media Networks wprowadzą do sprzedaży nową ofertę telefonii komórkowej - MTV Mobile powered by T-Mobile, skierowaną do młodych ludzi.

Reklama

"Liczymy, że w ciągu dwunastu miesięcy pozyskamy do tej oferty 500 tys. klientów" - powiedział Rakowski. MTV Mobile jest już obecne na europejskich rynkach, w tym w Belgii, Francji, Holandii, Niemczech, Szwajcarii i we Włoszech.

_ _ _ _ _

T-Mobile zamiast Ery i Heyah

Operatorem sieci T-Mobile w Polsce jest Polska Telefonia Cyfrowa S.A. (PTC)., PTC została założona w 1995r. jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. W dniu 1 sierpnia 2011 r., PTC została przekształcona w spółkę akcyjną.

Pierwszym współzałożycielem, a obecnie jedynym właścicielem PTC jest globalny koncern telekomunikacyjny Grupa Deutsche Telekom (DT), do której , należą m.in., T-Mobile i T-Systems. DT prowadzi działalność w 50 krajach na świecie i obsługuje blisko 200 mln klientów. W roku 1996 Polska Telefonia Cyfrowa rozpoczęła działalność komercyjną pod marką Era GSM, a następnie Era szybko zyskując pozycję jednej z największych firm telekomunikacyjnych w Polsce. 5 czerwca 2011 roku PTC wprowadziła do Polski międzynarodową markę T-Mobile, która zastąpiła dotychczasową markę Era. Dzięki temu klienci PTC dołączyli do rodziny blisko 128 milionów klientów na świecie, którzy korzystają z usług sieci T-Mobile.

PTC proponuje usługi w dwóch kategoriach: T-Mobile - obejmujące ofertę abonamentową dla klientów prywatnych i biznesowych oraz Tak Tak - oferta na kartę w sieci T-Mobile i Heyah - w systemie pre-paid.

PAP/INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: PTC | T-Mobile | młode | ludzi | telefonia komórkowa | młody | młoda
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »