Skargi na banki Polacy składają masowo. Najczęściej na te dwa

Klienci banków skarżą się do Rzecznika Praw Obywatelskich (RPO). Zdj. ilustracyjne
Klienci banków skarżą się do Rzecznika Praw Obywatelskich (RPO). Zdj. ilustracyjne123RF/PICSEL
  • W 2022 r., podobnie jak w latach poprzednich, wiodącym zagadnieniem w skargach do RPO była sytuacja kredytobiorców
  • Do RPO wpływały skargi nie tylko od kredytobiorców frankowych, ale także złotowych
  • RPO wskazuje na pojawiający się w skargach problem likwidacji oddziałów banków i bankomatów, która w szczególności dotyka mieszkańców miasteczek i wsi

Spis treści:

  1. RPO kontynuował też wnoszenie skarg nadzwyczajnych w sprawach frankowych
  2. Wsparcia RPO oczekują klienci banków, którzy zaciągnęli kredyty konsumenckie
  3. Klienci Idea Banku i Getin Banku wśród osób składających skargi do Rzecznika Praw Obywatelskich (RPO)
  4. Likwidacja bankomatu powodem skargi do RPO. To możliwe

Zobacz również:

    RPO kontynuował też wnoszenie skarg nadzwyczajnych w sprawach frankowych

    Wsparcia RPO oczekują klienci banków, którzy zaciągnęli kredyty konsumenckie

    Klienci Idea Banku i Getin Banku wśród osób składających skargi do Rzecznika Praw Obywatelskich (RPO)

    1. klienci Idea Bank S.A., którzy zostali nakłonieni do nabycia obligacji GetBack S.A.,
    2. obligatariusze Getin Noble Bank SA, których udziały zostały umorzone decyzją o przymusowej restrukturyzacji banku,
    3. klienci Getin Noble Bank S.A., którzy zaciągnęli kredyty frankowe.

    Zobacz również:

      Likwidacja bankomatu powodem skargi do RPO. To możliwe

      ''Szczerze o pieniądzach'': Przyszłość bankowościPolsat NewsSzczerze o pieniądzach
      Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?