Straciłeś pieniądze w czasie awarii bankomatu? Złóż reklamację!

Nie wszyscy klienci poszkodowani przez awarię bankomatów Euronetu odzyskali już dostęp do swoich pieniędzy. Banki i przedstawiciele największej sieci bankomatów w kraju wzajemnie przerzucają na siebie odpowiedzialność. Klienci, którzy wciąż czekają na swoje pieniądze, w pierwszej kolejności powinni natomiast złożyć reklamację w swoim banku.

Przedstawiciele Euronetu twierdzą, że wszystkie poprawione informacje zostały już przesłane do banków. Powoli sytuacja powinna więc wracać do normy.

Co ważne, jeżeli z powodu awarii np. naliczono nam karne odsetki za opóźnienie w spłacie kredytu, możemy domagać się odszkodowania. Jeżeli nasz bank nie będzie chciał go zapłacić, to śmiało możemy iść do sądu. W tej sytuacji mamy duże szanse na uznanie naszych roszczeń. Pomoże nam w tym miejski rzecznik konsumenta. W każdym mieście jest taka instytucja.

8 listopada do poważnej awarii doszło także w systemie płatności PKO BP. Problem z dostępem do swoich pieniędzy miało wtedy 150 tys. osób. Przez kolejne dni alarmowaliście nas o blokadach środków na Waszych kontach i źle zaksięgowanych transakcjach.

Reklama

W czwartek 14 listopada PKO BP zapewniło nas, że klienci, którym nie udało się wypłacić pieniędzy z bankomatów, powinni dostać je już na konto.

(MRod)

Krzysztof Berenda

Więcej informacji ekonomicznych na RMF24.pl

RMF
Dowiedz się więcej na temat: bankomaty
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »