Zmiana opłat i prowizji w Nordea Bank Polska
Z dniem 1 lipca br. zmianie ulega Tabela opłat i prowizji Nordea Bank Polska S.A. dla klientów indywidualnych. Zmiany dotyczą zarówno czynności wyszczególnionych w dotychczasowej Tabeli, jak i polegają na wprowadzeniu nowych pozycji.
Przyjęte rozwiązania zmierzają do dalszego zróżnicowania oferty cenowej dostępnej w ramach rachunku Nordea i Nordea VIP. Posiadacze rachunków Nordea VIP z dniem wprowadzenia zmian, otrzymają większy pakiet bezpłatnych usług, jak i usług na preferencyjnych warunkach.
Wybrane pozycje, które zostają wprowadzone lub ulegają zmianie:
- sporządzenie kopii Umowy rachunków oszczędnościowych,
- sporządzenie odpisu obrotów na rachunku oszczędnościowym,
- opłaty i prowizje związane z kredytami,
- opłaty związane z wyciągami z rachunku oszczędnościowego,
- opłaty i prowizje związane z obrotem zagranicznym,
- opłaty i prowizje związane z kartą Visa Electron.
Wybrane pozycje, które pozostają na dotychczasowym poziomie:
- miesięczna opłata za prowadzenie rachunku (Nordea, Nordea VIP, Nordea Waluta),
- opłata za przelewy (realizowane w Oddziale Banku jak i za pośrednictwem internetu),
- opłata za zlecenia stałe i jednorazowe (realizowane w Oddziale Banku jak i za pośrednictwem internetu),
- opłata za wydanie i wznowienie karty Visa Electron,
- opłata za wypłatę gotówki w bankomatach Banku i innych banków (w tym sieć EURONET),
- wszystkie opłaty i prowizje związane z systemem bankowości elektronicznej.