Gepard atakuje rynek samochodowy
Nie sposób nie zauważyć ofensywy medialnej przygotowanej przez GEpard - czyli sieć autoryzowanych przez GE Capital Bank Dealerów Samochodów.
Kampania reklamowa jest następstwem doskonale przygotowanej akcji operacyjnej, której celem było zorganizowanie sieci niezależnych salonów samochodowych. Obecnie wiele z nich oznakowanych jest znakami towarowymi w kolorze hiszpańskiej czerwieni GEparda.
Działania podjęte przez GE Capital Bank mogą mieć znaczący wpływ na kształt polskiego rynku samochodowego. Imponująca jest nie tylko akcja medialna, ale i sieć sprzedaży, oparta na salonach samochodowych i komisach.
Działania GEparda mogą mieć znaczący wpływ w szczególności na kształt wtórnego rynku samochodów. Klient udający się do komisu działającego w sieci GEpard, poza standardową ofertą, ma możliwości skredytowania zakupu samochodu bez względu na jego wiek i to bez wpłaty własnej. W razie wcześniejszej spłaty kredytu nie ponosi dodatkowych opłat i prowizji. Ale, co ważne i podkreślane przez organizatora GEparda, nabywca może uzyskać nawet 12-miesięcznej gwarancję mechaniczną w ramach kredytu.
Organizator systemu może liczyć na sukces swojego przedsięwzięcia, ponieważ poza swoim interesem dostrzegł również potrzeby klientów i na te potrzeby przygotował serwis www, w którym można zapoznać się nie tylko z siecią salonów sprzedaży, ale również poszukać konkretnego samochodu.