Internet rządzi handlem

Internet błyskawicznie zmienia przyzwyczajenia zakupowe. W sieci kupuje już niemal co drugi dorosły Polak. Firmy, chcąc przetrwać, przestawiają się na e-handel - stwierdza "Rzeczpospolita".

W ciągu zaledwie roku liczba osób odwiedzających e-sklepy wzrosła o 20 proc. - wynika z badania firmy Gemius. I jest ich już 12 mln - największa grupa, 5,6 mln osób, szuka w sieci odzieży, a z kolei 5,2 mln - sprzętu elektronicznego.

Niespodzianką jest rosnące zainteresowanie kupowaniem odzieży przez internet. Jak wskazuje Wojciech Żbikowski z firmy Gemius, to sprawka m.in. wirtualnych przymierzalni, które umożliwiają klientom obejrzenia się w wybranym ubraniu.

Każda firma musi wejść na rynek e-commerce, bo nie da się bez tego kanału prowadzić sprzedaży - przekonuje Grzegorz Wójcik z Izby Gospodarki Elektronicznej. Jak podkreśla, takie przedsiębiorstwo szybciej ma szansę na umocnienie pozycji rynkowej i zwiększenie dystansu do konkurentów.

Reklama
PAP
Dowiedz się więcej na temat: firma | handel | zakupy online | rządzenie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »