Spółka rozpoczęła także wdrażanie nowej strategii, obejmującej m.in. odświeżenie komunikacji wizualnej placówek z pomocą agencji Promo Agency oraz rozszerzenie asortymentu do 1700 produktów. Celem na najbliższe lata jest m.in. modernizacja istniejących sklepów zgodnie z najnowszą koncepcją Grupy ALDI, a także rozszerzenie oferty produktów świeżych. Do końca roku ponad 50 sklepów będzie mogło pochwalić się nowoczesnym, jasnym i przyjaznym wystrojem wnętrza, kontynuowany będzie także proces otwierania nowych lokalizacji w całej Polsce. Ponadto zaplanowano i przeprowadzono podwyżki płac dla całego personelu sprzedaży.Na koniec 2016 r. średni staż pracy w sieci Aldi w Polsce wynosił 3 lata czyli tak samo jak w roku 2015. Rok wcześniej wynosił on 4 lata. Średni staż pracowników w Niemczech to 10 lat. Firma zatrudnia w Polsce ponad 1460 osób.
- W związku z nową strategią oferujemy naszym klientom jeszcze więcej artykułów w najlepszych cenach - zwiększyliśmy asortyment do 1700 artykułów. To prawie dwukrotnie więcej niż wcześniej. Ofertę uzupełniają również międzynarodowe i krajowe marki, takie jak m.in. Nestlé, Coca Cola, Nivea, Pampers, Krakus, Danone, Żywiec Zdrój czy Hortex (choć aż 86,8 proc. asortymentu to marka własna sieci - red.) Wszystkie te zmiany wprowadzane były w minionych miesiącach przez Oktawiana Torchałę we współpracy ze swoim poprzednikiem na stanowisku dyrektora generalnego, Nicolasem de Lope - podała spółka. - Chcemy być po prostu najtańszą i najlepszą alternatywą dla klientów w całej Polsce - dodaje dyrektor sieci. [...]
Sieć Aldi w Polsce obejmuje 121 placówek.
Więcej informacji w portalu dlahandlu.pl