Kompleksowa obsługa telekomunikacyjna firmy od Comarchu

Comarch wprowadził nowy produkt związany z kompleksową obsługą systemów telekomunikacyjnych dla firm. Klient powierzając firmie Comarch utrzymanie swojego systemu telekomunikacyjnego może zredukować koszty jego funkcjonowania o około 15-35 procent.

Comarch wprowadził nowy produkt związany z kompleksową obsługą systemów telekomunikacyjnych dla firm. Klient powierzając firmie Comarch utrzymanie swojego systemu telekomunikacyjnego może zredukować koszty jego funkcjonowania o około 15-35 procent.

Obniżenie kosztów funkcjonowanie systemu telekomunikacyjnego osiągane jest przede wszystkich dzięki dostosowaniu systemu do rzeczywistych potrzeb firmy (wybór optymalnych technologii) oraz zastosowanie najlepszych dla danego klienta taryf z ofert czołowych operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. Comarch jest odpowiedzialny za administrację i serwis wszystkimi elementami systemu, co ogranicza koszty związane z funkcjonowaniem IT w firmie.

Obsługa systemu telekomunikacyjnego obejmuje:

ˇ Sieci WAN

ˇ Zabezpieczenie dostępu do Internetu

ˇ Centrale telefoniczne

Reklama

ˇ Łącza do operatorów telefonii stacjonarnej

ˇ Telefonię mobilną

ˇ Telefonię Voice over IP (VoIP)

ˇ Billingowanie

ˇ Integrację wszystkich elementów

W ten sposób klient zyskuje niezależnego doradcę, który nie ogranicza się do rozwiązań jednego operatora, lecz jest w stanie zbudować optymalny system w oparciu o produkty różnych firm. Biorąc pod uwagę szybki rozwój rynku telekomunikac yjnego Comarch dostosowuje powierzone mu w opiekę systemy telekomunikacyjne do nowych warunków i możliwości. Daje to klientowi możliwość ciągłego obniżania kosztów ponoszonych na telekomunikację przy zachowaniu wysokiej jakości usług.

Dużą zaletą dla klienta jest scentralizowanie obsługi serwisowej. Comarch zapewnia obsługę całości systemu, co eliminuje konieczność posiadania wielu umów serwisowych z różnymi podmiotami. Przyspiesza to usuwanie awarii oraz eliminuje przypadki, w których kilka firm serwisujących system telekomunikacyjny obwinia się wzajemnie o przyczynę awarii. Jakość obsługi serwisowej zagwarantowana jest umową Service Level Agrement (SLA)

W chwili obecnej trwają pierwsze wdrożenia "Kompleksowej obsługi telekomunikacyjnej firmy", czego rezultatem jest obniżenie kosztów funkcjonowania systemów u klientów o od 15 do 35 proc.

Brief.pl
Dowiedz się więcej na temat: obniżenie | Comarch | firmy | obsługa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »