Personal Branding Day - Dzień Budowania Marki Osobistej 20 sierpnia 2015

To już dziś. Personal Branding Day czyli dzień budowania marki osobistej. Pierwsza konferencja, w której praktycy i eksperci opowiedzą o tym jak zbudować silną markę osobistą, jakie cechy mają prawdziwi przywódcy i jak być bardziej kreatywnym w biznesie. Wystąpi 10 mówców z Polski oraz Stanów Zjednoczonych. Konferencja jest po angielsku. Transmisja na YouTube rozpoczyna się dzisiaj o 16:00 i będzie dostępna dla wszystkich zarejestrowanych uczestników za darmo.

To już dziś. Personal Branding Day czyli dzień budowania marki osobistej. Pierwsza konferencja, w której praktycy i eksperci opowiedzą o tym jak zbudować silną markę osobistą, jakie cechy mają prawdziwi przywódcy i jak być bardziej kreatywnym w biznesie. Wystąpi 10 mówców z Polski oraz Stanów Zjednoczonych. Konferencja jest po angielsku. Transmisja na YouTube rozpoczyna się dzisiaj o 16:00 i będzie dostępna dla wszystkich zarejestrowanych uczestników za darmo.

Współczesny rynek pracy jest coraz bardziej dynamiczny. Pracodawcy i pracownicy mają nowe potrzeby, i ogromne możliwości. Dlatego tak ważne jest budowanie reputacji i zwiększanie swojej wartości na rynku pracy. Jak to zrobić? Zagłębić się w temat Personal Brandingu, który 20 sierpnia br., po raz pierwszy w historii będzie obchodził swoje święto. Tego dnia najlepsi mówcy i eksperci z całego świata opowiedzą o budowaniu marki osobistej, przywództwie i kreatywności. To wydarzenie non-profit online dla każdego i bez ograniczeń.

Reklama

Konferencja Personal Branding Day to trzy bloki tematyczne: marka osobista, przywództwo i kreatywność. Szczegółowe informacje poniżej.

Marka osobista:

Phil Pallen - na co dzień buduje marki osobiste dla gwiazd TV, ekspertów i przedsiębiorców. Jego klienci brali udział w amerykańskich edycjach Shark Tank, Dancing with the Stars, American Idol, The X Factor, Project Runway, The Doctors i wielu innych znanych formatach.

Sidney Evans - założyciel Brand:S firmy doradczej i konsultingowej w Miami i Nowym Jorku. Wcześniej pracował dla firmy z listy Fortune 50 jako ekspert od marketingu i brandingu.

Konrad Wilk - założyciel i twórca Orange Tree of Life®, na co dzień pracuje z liderami nad rozwojem ich kariery zawodowej.

Piotr Grządziel - pomysłodawca i prowadzący konferencję, a także autor metody Top Personal Branding™, właściciel firmy konsultingowej zajmującej się zintegrowaną komunikacją marketingową, certyfikowany trener persolog®, Wyjątkowy Nauczyciel, prelegent licznych konferencji w Polsce i za granicą, a także lider nowych rozwiązań w komunikacji marketingowej.

Przywództwo

John Lynch - amerykański przedsiębiorca, który od wielu lat działa w Polsce. Prezes i współzałożyciel firmy Lynka. Wielokrotnie nagradzany za rozwój biznesu.

David Neenan - przedsiębiorca i trener. Poprowadził ponad 150 szkoleń na całym świecie. Regularnie przyjeżdża do Polski ze swoim flagowym szkoleniem "Business & You".

Lou Adler - CEO i założyciel The Adler Group - firmy konsultingowej, która pomaga klientom lepiej pozyskiwać kluczowych pracowników. Autor książek, które znalazły się na liście w Top-10 bestsellerów Amazon.com.

Michał Sadowski - założyciel Brand24, polskiej marki, która jest coraz lepiej rozpoznawalna na całym świecie. Mówca i entuzjasta mediów społecznościowych. Wielokrotnie wyróżniany w różnych rankingach dla przedsiębiorców w Polsce.

Kreatywność

Wojtek Mierowski - dyrektor kreatywny i jeden z założycieli agencji BNA - wielokrotnie nagradzanej za prace związane z brandigiem w Polsce i za granicą. Żywiołowy mówca i autor świeżego spojrzenia na wiele aspektów życia.

Michał Wolniak - założyciel i dyrektor kreatywny agencji Heureka (obecnie VML Poland w ramach globalnej sieci VML. Jeden z najbardziej kreatywnych umysłów w Polsce. Jego kampanie były wielokrotnie (a w ostatnich dwóch latach chyba najczęściej) nagradzane na krajowych festiwalach kreatywności.

Konferencja dedykowana jest wszystkim tym, którzy poważnie myślą o rozwoju swojej kariery i biznesu, chcą być świadomymi i odpowiedzialnymi liderami i mieć silniejszy wpływ na kształtowanie rynku i opinii. Na konferencji powinny pojawić się również osoby czujące potrzebę rozwijania umiejętności korzystania z siły nowych mediów i tym samym zbudowanie trwałej przewagi konkurencyjnej .

- Organizując tę konferencję chcę pokazać jak wiele dobrego może zrobić jedna osoba, która ma pomysł, pasję i ciekawą historię do opowiedzenia. Pomysł narodził się w Polsce, ale ma szansę rozwinąć się na cały świat i sprawić, że 20 sierpnia stanie się Międzynarodowym Dniem Marki Osobistej, a ludzie zdobędą wiedzę, nowe umiejętności i inspirację do zmiany swojego życia na lepsze. To może być jedna z najlepszych akcji "Made in Poland"- mówi pomysłodawca Personal Branding Day - Piotr Grządziel.

Pierwsza edycja konferencji online Personal Branding Day odbędzie się 20 sierpnia br., o godz. 16.00 i będzie prowadzona całkowicie w języku angielskim. Aby wziąć udział w konferencji należy się zarejestrować pod adresem http://personal-branding-day.com/

Link do transmisji na YouTube będzie wysłany mailem na godzinę przed rozpoczęciem wydarzenia do zarejestrowanych uczestników. W trakcie konferencji będziemy komentować wystąpienia na żywo na Twitterze (#PersonalBrandingDay) i na Facebooku.

(https://www.facebook.com/PersonalBrandingDay)

Interia jest patronem tego wydarzenia.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Marek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »