Sprawdź, czego oczekują od Ciebie Twoi przyszli e-klienci?

Strategia on-line to warunek przełożenia siły i potencjału Internetu na wynik sprzedażowy Twojej firmy! Tej wyjątkowej szansy zdają się nie dostrzegać polscy przedsiębiorcy.

Jak wynika z badania Gemius, jedynie 22% przedsiębiorstw wykorzystuje Internet jako kanał sprzedaży swoich produktów/usług. Co zaskakujące, aż 10% zatrudnionych w firmach nie wie, czy Internet jest wykorzystywany w działaniach biznesowych w firmie!

Warto zaufać i poznać możliwości pozyskania e-klienta, tym bardziej, iż 79% internautów zapoznaje się z ofertami handlowymi drogą Internetu. Poznaj inne zalety i sposoby przełożenia internetu na wynik finansowy.- zapoznaj się ze wskazówkami zawartymi w treści raportu oraz zaprezentowanymi podczas konferencji.

Reklama

Dowiedz się, jak stworzyć skuteczną strategię on-line! http://obserwatorium.nf.pl

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: on-line
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »