Sprawdź, czego oczekują od Ciebie Twoi przyszli e-klienci?
Strategia on-line to warunek przełożenia siły i potencjału Internetu na wynik sprzedażowy Twojej firmy! Tej wyjątkowej szansy zdają się nie dostrzegać polscy przedsiębiorcy.
Jak wynika z badania Gemius, jedynie 22% przedsiębiorstw wykorzystuje Internet jako kanał sprzedaży swoich produktów/usług. Co zaskakujące, aż 10% zatrudnionych w firmach nie wie, czy Internet jest wykorzystywany w działaniach biznesowych w firmie!
Warto zaufać i poznać możliwości pozyskania e-klienta, tym bardziej, iż 79% internautów zapoznaje się z ofertami handlowymi drogą Internetu. Poznaj inne zalety i sposoby przełożenia internetu na wynik finansowy.- zapoznaj się ze wskazówkami zawartymi w treści raportu oraz zaprezentowanymi podczas konferencji.
Dowiedz się, jak stworzyć skuteczną strategię on-line! http://obserwatorium.nf.pl