Wódka dla pań

W Rosji pojawiła się wódka "Damskaja", która w zamyśle producenta przeznaczona jest dla współczesnych rosyjskich pań, które mogą popijać ją do sałatki po wyczerpującym treningu na siłowni. Hasło reklamowe damskiej wódki brzmi: "Między nami, dziewczętami...". "Damskaja", produkowana w Petersburgu, nie jest tania - za butelkę trzeba zapłacić ok. 300 rubli, czyli 12,5 USD. Nowym produktem nie są zachwyceni lekarze i psycholodzy - przestrzegają przed nową falą alkoholizmu wśród kobiet w Rosji. Według danych oficjalnych, w Rosji zarejestrowanych jest 2,5 miliona alkoholików, płci obojga. Specjaliści twierdzą jednak, że faktycznie ludzi z chorobą alkoholową jest siedem razy więcej, czyli ponad 10 procent 142-milionowej ludności Rosji. Ogromnym problemem jest alkoholizm wśród kobiet

AFP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »