Reklama

10 na 10 - komunikuj się skutecznie

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych rozpoczyna realizację autorskiego programu "10 na 10 - komunikuj się skutecznie". Celem projektu jest upowszechnianie najlepszych standardów komunikacji z inwestorami indywidualnymi oraz promowanie spółek, które zdecydowały się im sprostać.

Program "10 na 10 - komunikuj się skutecznie" powstał z myślą o inwestorach indywidualnych oraz tych spółkach giełdowych, które dzięki przejrzystej komunikacji pozytywnie wyróżniają się na tle innych podmiotów rynku kapitałowego. Formuła projektu nakierowana została na promocję wysokich standardów komunikacji spółek z inwestorami indywidualnymi. Liczne grono reprezentantów spółek giełdowych potwierdza chęć aktywnego uczestnictwa w działaniach, które pozytywnie zmieniają funkcjonowanie rynku. Chcą dowieść, że istnieje możliwości prowadzenia dobrej komunikacji, niezależnie od ograniczeń i wyzwań związanych z notowaniem na GPW. Spółki, które przystąpią do programu będą uprawnione do używania znaku:

Reklama

Program stanowi przede wszystkim odpowiedz na potrzeby inwestorów indywidualnych, którzy w badaniach przeprowadzonych przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych bardzo mocno podkreślają potrzebę lepszej komunikacji i większej aktywności informacyjnej ze strony spółek. Program "10 na 10 - komunikuj się skutecznie" wyróżnia spółki stosujące najlepsze praktyki komunikacji zgodne z oczekiwaniami inwestorów co do formy, jak i częstotliwości podejmowanych działań. Stowarzyszenie będzie nadzorowało w sposób kompleksowy realizację opracowanego programu, przeprowadzając kwartalne audyty będące oceną dotychczasowych działań oraz wskazówkami do działań w przyszłych okresach. Spółki, które w dwóch kolejnych kwartałach spełnią kryteria programu zostaną wyróżnione godłem promocyjnym:

- Inwestorzy indywidualni to realna siła, wpływająca na kurs akcji oraz źródło kapitału dla dalszego rozwoju spółek giełdowych. Mimo, że ich udział w obrotach jest duży, wahający się w granicach 20 - 35 proc., często mają trudniejszy niż inne grupy inwestorów dostęp do informacji. Dlatego chcemy upowszechniać jak najlepsze standardy komunikacji z inwestorami indywidualnymi oraz promować spółki, dla których interakcja z nimi jest ważną częścią realizowanej strategii komunikacji - mówi Jarosław Dominiak, prezes SII.

W ramach programu prowadzony będzie ranking spółek przyjaznych inwestorom, który dostarczy kompleksowej informacji na temat aktywności każdej ze spółek w obszarze komunikacji z inwestorami indywidualnymi. W rankingu znajdą się wszystkie spółki, które przystąpią do programu. Ich osiągnięcia prezentowane będą na tle wszystkich spółek z indeksów WIG20 i mWIG40, niezależnie od ich udziału w programie. Ranking zostanie utworzony w oparciu o wyniki kwartalnych audytów.

Więcej informacji o programie pod adresem www.sii.org.pl, a wkrótce również www.10na10.pl

Biznes INTERIA.PL na Facebooku. Dołącz do nas i bądź na bieżąco z informacjami gospodarczymi

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »