Reklama

Abpol Company Polska S.A. podwaja przychody w IV kw. 2013 r.

Abpol Company Polska S.A., spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, która jest notowana na rynku NewConnect od kwietnia ub. roku, podwoiła w IV kw. 2013 r. swoje przychody w ujęciu rdr., które wyniosły 3.443 tys. zł, podczas gdy w analogicznym okresie 2012 r. sięgnęły one poziomu 1678 tys. zł.

Abpol Company Polska S.A., spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, która jest notowana na rynku NewConnect od kwietnia ub. roku, podwoiła w IV kw. 2013 r. swoje przychody w ujęciu rdr., które wyniosły 3.443 tys. zł, podczas gdy w analogicznym okresie 2012 r. sięgnęły one poziomu 1678 tys. zł.

W ostatnich trzech miesiącach ub. roku Abpol osiągnął stratę netto na poziomie niecałych 114 tys. zł. Była ona spowodowana poniesieniem przez spółkę dodatkowych kosztów, m.in. na dystrybucję, promocję i reklamę produktów nowej marki prezerwatyw You&Me w związku z wejściem do kolejnych sieci dystrybucyjnych, które powinny przyczynić się do wzrostu sprzedaży w nadchodzących kwartałach. Cały 2013 r. udało się jednak zakończyć zyskiem netto wynoszącym 168 tys. zł, co oznacza ponad 74 proc. wzrost w odniesieniu do 2012 r., kiedy to zysk netto wyniósł niecałe 97 tys. zł.

Reklama

- Spółka poniosła w IV kwartale duże wydatki związane z wprowadzeniem swoich produktów do klientów sieciowych. Jednak dzięki już poniesionym inwestycjom może liczyć na dalszy wzrost sprzedaży w bieżącym roku i w kolejnych latach - komentuje wyniki finansowe Olgierd Wejner, dyrektor generalny spółki Abpol Company Polska S.A.

Notowania spółki Abpol Company Polska S.A.

Sprzedaż Abpolu w minionym roku ukształtowała się na poziomie blisko 7780 tys. zł i był to wynik lepszy od roku poprzedniego, w którym jej wartość sięgnęła 6744 tys. zł, o ponad 15 proc. Spółka wprowadziła w ostatnich miesiącach produkty własnych marek do sprzedaży w ogólnopolskich sieciach stacji paliw BP Polska oraz Statoil. W najbliższym czasie planowane są również wejścia do kolejnych sieci sprzedażowych.

- W bieżącym roku spółka planuje dalszy rozwój sprzedaży w sieciach convenience oraz handlu nowoczesnym. W tej chwili na ukończeniu są negocjacje z kolejnymi sieciami i w ciągu najbliższych tygodni sfinalizowane będą kolejne umowy - podsumowuje Wejner.

Opr. MM

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »