Abpol Company Polska S.A. rozpoczyna współpracę z siecią Netto

Abpol Company Polska, spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, która jest notowana na rynku NewConnect od kwietnia ub. roku, nawiązała współpracę handlową z siecią Netto. Dzięki temu do oferty tej sieci wprowadzona została linia plastrów marki własnej QuickPlastR.

Abpol Company Polska, spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, która jest notowana na rynku NewConnect od kwietnia ub. roku, nawiązała współpracę handlową z siecią Netto. Dzięki temu do oferty tej sieci wprowadzona została linia plastrów marki własnej QuickPlastR.

Wejście do kolejnej znaczącej sieci handlowej świadczy o konsekwentnej realizacji założeń strategii rozwoju Abpolu w zakresie poszerzania kanałów dystrybucji swoich produktów. Spółka liczy również, że rozwój nowej kooperacji biznesowej pozwoli na rozszerzanie asortymentu jej produktów dostępnych w sieci Netto, m.in. o prezerwatywy marki You&Me.

- Sieci dyskontów, supermarketów i hipermarketów są bardzo ważnym kanałem sprzedaży dla takich kategorii produktów, jak plastry czy prezerwatywy. Dlatego też Spółka planuje jeszcze w tym roku kolejne wprowadzenia do tego typu sieci - komentuje Olgierd Wejner, dyrektor generalny Abpol Company Polska S.A.

Reklama

Sieć Netto zaliczana jest do grupy dynamicznie rozwijającego się formatu dyskontów i supermarketów. Posiada już ona ponad 310 sklepów, zlokalizowanych głównie w zachodniej części Polski. Tylko w ubiegłym roku otwartych zostało blisko 40 nowych placówek. Plany Netto na ten rok zakładają otwarcie kolejnych 50 sklepów.

Od początku roku Abpol jest niezwykle aktywny w zakresie rozszerzania współpracy z sieciami handlowymi oraz nawiązywania nowych relacji handlowych. W styczniu Spółka wprowadziła prezerwatywy marki własnej You&Me do sprzedaży w ogólnopolskiej sieci stacji paliw Statoil. Pod koniec lutego Abpol poinformował także o rozszerzeniu swojego asortymentu w Kolporterze właśnie o prezerwatywy tej marki. Innym istotnym wydarzeniem było przedłużenie umowy współpracy z siecią PKN Orlen na okres kolejnych dwóch lat, dzięki czemu produkty Spółki pozostaną na stacjach paliwowych należących do płockiego koncernu.

- Dzięki pozyskaniu nowych kanałów sprzedażowych, jeszcze w I kwartale tego roku oczekujemy wzrostu sprzedaży w najważniejszych dla nas kategoriach produktów, a więc plastrach i prezerwatywach - dodaje Wejner.

W 2013 r. spółka wypracowała zysk netto na poziomie 168 tys. zł, co oznacza ponad 74% wzrost w odniesieniu do 2012 r., kiedy to zysk netto wyniósł niecałe 97 tys. zł. Przychody Abpolu w minionym roku ukształtowały się na poziomie blisko 7.780 tys. zł i był to wynik lepszy o 15% od roku poprzedniego, w którym to ich wartość sięgnęła 6.744 tys. zł.

Opr. KM

Kliknij i pobierz darmowy program PIT 2013

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Polskie | Netto | Abpol Company Polska S.A. | spółka | Netta Barzilai | Polska
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »