Reklama

Abpol Company Polska S.A. z udanym kwartałem

Abpol Company Polska S.A., Spółka notowana na rynku NewConnect od kwietnia 2013 r., zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, wypracowała 42 tys. zł zysku netto oraz 1.398 tys. zł przychodów ze sprzedaży w 4 kw. 2014 r. Rok wcześniej jej strata netto przekroczyła 201 tys. zł.

Spółka zakończyła miniony rok osiągnięciem zysku netto na poziomie 116 tys. zł wobec 81 tys. zł w 2013 r. Abpol zanotował co prawda spadek przychodów z 7.719 tys. zł w 2013 r. do 4.787 tys. zł w 2014 r., ale dzięki zwiększeniu marżowości i optymalizacji kosztów udało mu się wypracować wyższy zysk. Na uwagę zasługuje także fakt, że Spółka obniżyła poziom zadłużenia i znacząco poprawiła swoją płynność finansową, a także strukturę finansowania.

- Zgodnie z przyjętym przez Zarząd planem, Spółka skupiła swoje działania na produktach generujących najwyższe marże. Dzięki temu udało się znacznie ograniczyć koszty związane z promocją produktów oraz obsługą marketingową. Zmniejszenie kosztów marketingowych i promocyjnych mocno poprawiło również naszą płynność finansową. - komentuje wyniki finansowe Olgierd Wejner, Dyrektor Generalny Spółki Abpol Company Polska S.A.

Reklama

W 4 kw. 2014 r. Abpol nawiązał współpracę ze spółką Tabak Polska Sp. z o.o., która prowadzi sieć salonów prasowych pod marką Trafika. Są one zlokalizowane w centrach handlowych i ciągach komunikacyjnych na terenie całej Polski, a ich łączna liczba wynosi 136.

Początek 2015 r. także jest dla Spółki niezwykle udany, ponieważ udało jej się rozszerzyć asortyment produktów prezerwatyw marki własnej You&Me o nowe opakowania wielosztukowe, w których znajduje się 12 szt. tego produktu. Nowe opakowania trafiły już do sprzedaży w sieci Intermarche.

Zarząd Spółki liczy na umocnienie pozycji tej marki poprzez wprowadzanie rozszerzonego asortymentu do kolejnych sieci handlu nowoczesnego. Abpol pozyskał też nowego partnera handlowego - sieć Społem Szczecin. W należących do niej punktach handlowych pojawią się w sprzedaży prezerwatywy marki You&Me oraz plastry opatrunkowe marki QuickPlastR.

- Dzięki podjętym przez Zarząd działaniom oraz planowemu dalszemu wprowadzaniu produktów do kolejnych sieci, Spółka liczy na stopniowy wzrost obrotów oraz zysku. Przy czym tak jak dotychczas główny nacisk będzie kładziony na dwie linie produktowe: plastry QuickPlastR oraz prezerwatywy You&Me. - zakończył Wejner.

opr.MZB

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »