Abpol Company Polska wchodzi do kolejnej ogólnopolskiej sieci
Abpol Company Polska, spółka notowana na rynku NewConnect od kwietnia 2013 r., zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, poinformowała o rozpoczęciu współpracy z ogólnopolską siecią handlową MILA. Do jej oferty wprowadzone zostaną produkty marek własnych należących do spółki.
Nawiązanie współpracy z tą ogólnopolską siecią, posiadającą 167 supermarketów detalicznych zlokalizowanych na terenie całego kraju, przyczyni się do mocnego wzrostu przychodów Abpolu w najbliższych latach. Dodatkowo, sieć MILA zamierza powiększać się co roku o kolejne 30 sklepów, co może istotnie wpłynąć na poziom sprzedaży generowany w tych punktach. Spółka liczy także na zwiększenie rozpoznawalności swoich produktów dzięki ich dostępności w dużej sieci ogólnopolskiej.
- Mamy bardzo dobre doświadczenia z lat ubiegłych ze współpracy z siecią Polomarket, z której to wyodrębniona została sieć MILA. Zarząd oczekuje, że spółce uda się docelowo, po wprowadzeniu całego asortymentu, osiągnąć podobne poziomy sprzedaży jak w latach poprzednich - komentuje Olgierd Wejner, dyrektor generalny Abpol Company Polska.
Początek roku jest niezwykle udany dla Spółki w zakresie pozyskiwania nowych partnerów handlowych. W lutym wprowadziła ona swoje produkty do Sieci Społem Szczecin oraz rozszerzyła asortyment prezerwatyw marki własnej You&Me dostępnych w sieci Intermarche o opakowania wielosztukowe - 12 sztuk. Abpol rozpoczął także sprzedaż plastrów opatrunkowych marki własnej QuickPlastR w placówkach Poczty Polskiej. Natomiast w marcu Emitent rozszerzył portfolio produktów dostępnych w sieci dystrybucyjnej AT o prezerwatywy marki You&Me. Z kolei w ostatnim czasie podpisana została umowa w zakresie sprzedaży produktów będących markami własnymi Spółki w sieci salonów prasowych Tobacco Press.
- Oczekujemy w kolejnych miesiącach znaczącego wzrostu obrotów. Planujemy wprowadzać nasze produkty do kolejnych sieci handlowych, a w dotychczasowych dalej rozszerzać asortyment. Wierzymy, że działanie te przyczynią się do poprawy wyników finansowych w najbliższych kwartałach - podsumowuje Wejner.
Abpol wypracował w 4 kw. 2014 r. zysk netto na poziomie 42 tys. zł przy przychodach sięgających 1.398 tys. zł. W analogicznym okresie 2013 r. strata netto Emitenta przekroczyła 201 tys. zł. Cały 2014 r. Spółka zakończyła osiągnięciem 116 tys. zł zysku netto wobec 81 tys. zł w 2013 r.
Opr. KM
Pobierz: program PIT 2014