Abpol Company Polska wchodzi do kolejnej ogólnopolskiej sieci

Abpol Company Polska, spółka notowana na rynku NewConnect od kwietnia 2013 r., zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, poinformowała o rozpoczęciu współpracy z ogólnopolską siecią handlową MILA. Do jej oferty wprowadzone zostaną produkty marek własnych należących do spółki.

Abpol Company Polska, spółka notowana na rynku NewConnect od kwietnia 2013 r., zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, poinformowała o rozpoczęciu współpracy z ogólnopolską siecią handlową MILA. Do jej oferty wprowadzone zostaną produkty marek własnych należących do spółki.

Nawiązanie współpracy z tą ogólnopolską siecią, posiadającą 167 supermarketów detalicznych zlokalizowanych na terenie całego kraju, przyczyni się do mocnego wzrostu przychodów Abpolu w najbliższych latach. Dodatkowo, sieć MILA zamierza powiększać się co roku o kolejne 30 sklepów, co może istotnie wpłynąć na poziom sprzedaży generowany w tych punktach. Spółka liczy także na zwiększenie rozpoznawalności swoich produktów dzięki ich dostępności w dużej sieci ogólnopolskiej.

- Mamy bardzo dobre doświadczenia z lat ubiegłych ze współpracy z siecią Polomarket, z której to wyodrębniona została sieć MILA. Zarząd oczekuje, że spółce uda się docelowo, po wprowadzeniu całego asortymentu, osiągnąć podobne poziomy sprzedaży jak w latach poprzednich - komentuje Olgierd Wejner, dyrektor generalny Abpol Company Polska.

Reklama

Początek roku jest niezwykle udany dla Spółki w zakresie pozyskiwania nowych partnerów handlowych. W lutym wprowadziła ona swoje produkty do Sieci Społem Szczecin oraz rozszerzyła asortyment prezerwatyw marki własnej You&Me dostępnych w sieci Intermarche o opakowania wielosztukowe - 12 sztuk. Abpol rozpoczął także sprzedaż plastrów opatrunkowych marki własnej QuickPlastR w placówkach Poczty Polskiej. Natomiast w marcu Emitent rozszerzył portfolio produktów dostępnych w sieci dystrybucyjnej AT o prezerwatywy marki You&Me. Z kolei w ostatnim czasie podpisana została umowa w zakresie sprzedaży produktów będących markami własnymi Spółki w sieci salonów prasowych Tobacco Press.

- Oczekujemy w kolejnych miesiącach znaczącego wzrostu obrotów. Planujemy wprowadzać nasze produkty do kolejnych sieci handlowych, a w dotychczasowych dalej rozszerzać asortyment. Wierzymy, że działanie te przyczynią się do poprawy wyników finansowych w najbliższych kwartałach - podsumowuje Wejner.

Abpol wypracował w 4 kw. 2014 r. zysk netto na poziomie 42 tys. zł przy przychodach sięgających 1.398 tys. zł. W analogicznym okresie 2013 r. strata netto Emitenta przekroczyła 201 tys. zł. Cały 2014 r. Spółka zakończyła osiągnięciem 116 tys. zł zysku netto wobec 81 tys. zł w 2013 r.

Opr. KM

Pobierz: program PIT 2014

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: spółki | Polskie | produkty | spółka | sieci | Polska
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »