Abpol Company Polska wprowadza swoje produkty do sieci Społem Szczecin

Abpol Company Polska S.A., Spółka notowana na rynku NewConnect od kwietnia 2013 r., zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, nawiązała współpracę z siecią handlową Społem Szczecin. Do jej punktów sprzedażowych trafią prezerwatywy You&Me oraz plastry opatrunkowe QuickPlastR.

Abpol Company Polska S.A., Spółka notowana na rynku NewConnect od kwietnia 2013 r., zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, nawiązała współpracę z siecią handlową Społem Szczecin. Do jej punktów sprzedażowych trafią prezerwatywy You&Me oraz plastry opatrunkowe QuickPlastR.

Wprowadzenie produktów marek własnych do kolejnej sieci handlowej pozwoli na zwiększenie ich dostępności dla klientów końcowych. Zgodnie z przyjętą przez Zarząd Spółki strategią rozwoju, Emitent planuje wprowadzać swoje produkty do regionalnych oraz lokalnych sieci sprzedażowych. Mają pełnić rolę ważnego uzupełnienia sprzedaży w sieciach ogólnokrajowych.

- Sieć Społem Szczecin jest dla Spółki ważnym partnerem na rynku lokalnym. Do teraz nie współpracowaliśmy w tym regionie z żadną większą grupą sklepów - mówi Olgierd Wejner, wyrektor generalny spółki Abpol Company Polska.

Reklama

Sieć Społem Szczecin liczy ponad 60 sklepów samoobsługowych, które zlokalizowane są w bardzo atrakcyjnych miejscach w całym Szczecinie oraz w innych miastach tego regionu. Dostawy do tej sieci będą realizowane za pośrednictwem lokalnych dystrybutorów Abpolu. Spółka prognozuje, że dzięki rozszerzeniu sprzedaży o kolejne punkty uda jej się zwiększyć osiągane przychody.

- Spółka jak dotąd nie współpracowała z siecią Społem Szczecin. Liczymy, że dzięki rozpoczęciu tej współpracy będziemy mogli przenieść doświadczenia na kolejne sieci Społem w innych miastach oraz regionach. Format Społem wpisuje się bowiem w strategię rozwoju sprzedaży naszych produktów - podsumowuje Wejner.

Spółka miała po 3 kw. 2014 r. 73 tys. zł zysku netto i 3.389 tys. zł przychodów ze sprzedaży. Wynik EBITDA wyniósł w tym okresie blisko 570 tys. zł. Świadczy to zarazem o utrzymywaniu stabilnej dodatniej rentowności z działalności operacyjnej. Abpol stale wprowadza swoje produkty do kolejnych sieci handlowych, dzięki czemu liczy na znaczny wzrost wypracowywanych przychodów oraz osiąganych zysków w kolejnych latach.

Opr. KM

Pobierz darmowy program do rozliczeń PIT

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Społem | Polskie | Szczecin | Abpol Company Polska S.A. | produkty | sieci | spółka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »