Reklama

Aforti Finance uruchamia własne call center i startuje z kampanią telewizyjną

Aforti Finance - spółka należąca do holdingu finansowego AFORTI, specjalizująca się w udzielaniu pożyczek pozabankowych dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców - aktywizuje działania wizerunkowo-sprzedażowe. Równolegle z telewizyjną kampanią promocyjną w ogólnopolskich mediach i kanałach tematycznych wystartowała nowa strona internetowa. Spółka - zgodnie ze strategią biznesową Grupy AFORTI na lata 2018-2020 - uruchomiła też własne call center, za pośrednictwem którego konsultanci infolinii przychodzącej i wychodzącej będą kompleksowo obsługiwać mikro, małych i średnich przedsiębiorców z wszystkich sektorów i branż.

Wraz z dynamicznym rozwojem Aforti Finance na polskim rynku, w lipcu 2018 spółka rozbudowała również struktury kadrowe. Do zespołu dołączył Tomasz Kaźmierski, który objął nowo utworzone stanowisko wiceprezesa spółki.

Reklama

Usługi pożyczkowe oferowane przez Aforti Finance są skierowane do przedsiębiorców szukających optymalnych form finansowania własnej firmy i planów rozwojowych z nią związanych, osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą czy rozpoczynających dopiero gromadzenie kapitału na jej uruchomienie.

Jeszcze w 2018 roku Aforti Finance udostępni klientom możliwość składania wniosków online, a Aforti Factor - spółka specjalizująca się w finansowaniu faktur dla firm - planuje wprowadzić usługi factoringu online.

- W Polsce w 2017 roku działało około 2,88 mln przedsiębiorców, którzy w dużej mierze stanowią grupę docelową AFORTI. Zakładamy, że znaczna większość z nich to również widzowie kanałów, w których rozpoczynamy właśnie kampanię promującą usługi pożyczkowe świadczone przez Aforti Finance. Jesteśmy przekonani, że tego typu aktywność nie tylko zapewni wzrost rozpoznawalności marki i tym samym wzmocni nasz wizerunek wśród przedsiębiorców z sektora MSP, ale też czysto technicznie będzie stanowić - jako narzędzie offline - wsparcie dla prowadzonych równolegle działań online, związanych z promocją i sprzedażą Aforti Finance. Chodzi nam w tym przypadku m.in. także o to, by ruch z kampanii telewizyjnej przekierować na nową stronę internetową (...) i tym samym zwiększyć zasięg i dotarcie do potencjalnych klientów - podkreśla Agata Grzela, dyrektor Departamentu Marketingu i PR Grupy AFORTI.

Spoty promujące Aforti Finance można zobaczyć od 16 lipca 2018 roku do 5 sierpnia 2018 w TVP i Polsacie, w tym na kanałach tematycznych należących do tych ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych pakietu TVN Premium. Za reżyserię, scenariusz i produkcję 15-sekundowego spotu reklamowego odpowiada agencja Prospero, a za zakupem mediów stoi dom mediowy WaveMaker oraz Departament Marketingu i PR Grupy AFORTI.

Opr. MD

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »