Amica przeciw marnowaniu żywności

Nieprawidłowe przechowywanie to główny powód, dla którego około 9 milionów ton kupowanej w Polsce żywności marnuje się i trafia do kosza. Dlatego też Amica we współpracy z Federacją Polskich Banków Żywności rozpoczyna kampanię "Przechowuję, nie marnuję!". Dzięki merytorycznemu wsparciu partnera, firma będzie mogła edukować swoich klientów na temat problemu marnowania żywności! Projekt nawiązuje także do promocji nowych lodówek z filtrem FreshOn, który pozwala na dłuższe zachowanie świeżości przechowywanych w nich warzyw i owoców.

Nieprawidłowe przechowywanie to główny powód, dla którego około 9 milionów ton kupowanej w Polsce żywności marnuje się i trafia do kosza. Dlatego też Amica we współpracy z Federacją Polskich Banków Żywności rozpoczyna kampanię "Przechowuję, nie marnuję!". Dzięki merytorycznemu wsparciu partnera, firma będzie mogła edukować swoich klientów na temat problemu marnowania żywności!  Projekt nawiązuje także do promocji nowych lodówek z filtrem FreshOn, który pozwala na dłuższe zachowanie świeżości przechowywanych w nich warzyw i owoców.

Chleb, wędliny oraz warzywa i owoce to produkty, które wyrzucane są najczęściej ze względu na swoją krótką datę przydatności do spożycia. Kluczem do przedłużenia ich świeżości jest odpowiednie przechowywanie. W rozpoczynającej się właśnie kampanii "Przechowuję, nie marnuję" eksperci Banków Żywności będą dzielić się wiedzą w zakresie możliwości ograniczania strat żywności we własnych domach. Jako odpowiedź na zagadnienie problemu przechowywania produktów Amica skupi się na podkreślaniu wartości produktu, którym są nowe lodówki ze specjalnym filtrem FreshOn. Umieszczony wewnątrz pojemnika na warzywa i owoce, eliminuje wytwarzany przez żywność tzw. hormon starzenia, tym samym wydłużając jej świeżość.

Reklama

Partner merytoryczny programu będzie wspierał Amicę swoimi ekspertyzami i wieloletnim doświadczeniem w edukacji na temat globalnego i lokalnego problemu marnowania żywności oraz jego przyczyn i konsekwencji.

Planowane działania promocyjne obejmują emisję billboardu sponsorskiego w najważniejszych stacjach telewizyjnych (Polsat, TVN, TVP1, TVP2 oraz Discovery). Zasięgowa kampania obejmie także największe internetowe portale informacyjne i tematyczne, m.in. poranny program WP Expres, w którym zostanie zrealizowany materiał dotyczący marnowania żywności z udziałem ekspertów z Federacji Polskich Banków Żywności. Dodatkowo, zrealizowany został specjalny spot internetowy i na platformy VOD oraz video z poradami na temat przechowywania żywności. Amica zachęcać też będzie do odwiedzenia platformy www.znamysieodkuchni.pl, na której w sierpniu znajdą się informacje na temat problemu wyrzucania jedzenia i sposobów przechowywania żywności w celu jego uniknięcia.

Kampania w Internecie zostanie uzupełniona działaniami w mediach społecznościowych, m.in. współpracą z kanałem Tuba Smaku na YouTube, emisją 2-minutowego filmu "Przechowuję, nie marnuję" traktującego o problemie "z przymrużeniem oka", ankietą i działaniami angażującymi na profilu Facebook, publikacjami blogerów oraz akcją hasztagową #przechowujeniemarnuje.

Działania PR obejmą współpracę z ekspertem Banków Żywności w zakresie tworzenia materiałów prasowych oraz artykułów w mediach ogólnopolskich na temat problemu, jakim jest marnowanie żywności.

Agencją odpowiedzialną za koncept kreatywny, materiały graficzne i scenariusz spotu jest Creaktive, za produkcję - Motion Brand. Za działania PR odpowiada agencja Q&A Communications. Realizacja billboardu sponsorskiego została powierzona agencji VMR. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media.

Kampania rozpoczęła się 2 lipca i trwać będzie przez dwa miesiące.

Opr. KM

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Amica Wronki SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »