Artman prognozuje 42-proc. wzrost

Artman prognozuje 42-proc. wzrost przychodów w pierwszym kwartale i około 40-proc. wzrost w każdym kwartale 2006 roku, co przełoży się na powiększenie przychodów spółki w całym roku do 200 mln zł ze 142 mln zł w 2005 roku - poinformował w środę Grzegorz Koterwa, członek zarządu spółki.

Artman prognozuje 42-proc. wzrost przychodów w pierwszym kwartale i około 40-proc. wzrost w każdym kwartale 2006 roku, co przełoży się na powiększenie przychodów spółki w całym roku do 200 mln zł ze 142 mln zł w 2005 roku - poinformował w środę Grzegorz Koterwa, członek zarządu spółki.

W pierwszych dwóch miesiącach 2006 roku przychody Artmana wzrosły o 60 proc. wobec 2005 roku i wyniosły 24,4 mln zł.

Spółka szacuje, że sprzedaż w pierwszym kwartale 2006 roku wyniesie około 37,5 mln zł i będzie wyższa o 42 proc. wobec analogicznego okresu 2005 roku.

"Ten wzrost zgodny jest z tym, co ogłaszaliśmy wcześniej w związku z prognozami na 2006 rok, które zakładają blisko 41-proc. wzrost przychodów" - powiedział PAP Koterwa.

"Tak naprawdę wszystko jest możliwe, ale mogę powiedzieć, że z całą pewnością nie uzyskamy mniej niż 200 mln zł przychodów, natomiast nie da się wykluczyć, że będzie to więcej" - dodał.

Reklama

Koterwa poinformował, że sprzedaż w pierwszym kwartale jest zgodna z założeniami spółki i związana jest z powiększeniem sieci sprzedaży detalicznej w czwartym kwartale 2005 roku.

Artman otworzył w listopadzie i grudniu 2005 roku 12 nowych sklepów franczyzowych, w tym 5 za granicą oraz 7 w Polsce.

Obecnie sieć dystrybucji obejmuje w Polsce 84 sklepy o łącznej powierzchni 15 tys. metrów kwadratowych oraz 18 sklepów o powierzchni ponad 3 tys. metrów kwadratowych za granicą - w Rosji, Słowacji, Czechach, Niemczech i we Włoszech.

Artman zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży marki House.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: członek zarządu | wzrosty
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »