Atal: Ponad tysiąc sprzedanych mieszkań

Atal SA, jeden z najprężniej rozwijających się deweloperów w Polsce, sprzedał w tym roku już 1072 mieszkania, odnotowując rok do roku ponad 80-procentowy wzrost. W październiku spółka sfinalizowała 144 umowy w całym kraju, czyli dwukrotnie więcej niż w analogicznym okresie 2012 roku. W minionym miesiącu zostały dodatkowo zarezerwowane aż 142 mieszkania w inwestycjach firmy.

Atal SA, jeden z najprężniej rozwijających się deweloperów w Polsce, sprzedał w tym roku już 1072 mieszkania, odnotowując rok do roku ponad 80-procentowy wzrost. W październiku spółka sfinalizowała 144 umowy w całym kraju, czyli dwukrotnie więcej niż w analogicznym okresie 2012 roku. W minionym miesiącu zostały dodatkowo zarezerwowane aż 142 mieszkania w inwestycjach firmy.

Październik przyniósł kolejny rekord sprzedaży w Atal SA. W tym miesiącu nabywców znalazły aż 144 mieszkania z oferty dewelopera. Największym zainteresowaniem cieszyły się krakowskie inwestycje spółki: Nadwiślańska 11 Apartamenty, Bronowice Residence III, City Towers Czyżyny, Lindego Park oraz Nowy Żabiniec. W stolicy małopolski podpisano 88 umów.

Wysoki poziom sprzedaży odnotowano także we Wrocławiu, gdzie w październiku sfinalizowano 35 transakcji. Nowi lokatorzy wprowadzą się na Osiedle Mieszczańskie, Agrestową Aleję oraz Zielone Wojszyce. Nabywców przyciąga także inwestycja Dyrekcyjna 33, która powstaje w centrum miasta. Dużą popularnością cieszy się warszawski projekt Atal Marina, w którym sprzedano już blisko 90-procent mieszkań oraz Atal Francuska Park w Katowicach, gdzie w ostatnim miesiącu podpisano 10 umów.

Reklama

Wieloletnia obserwacja i działalność na największych rynkach w Polsce pozwalają spółce Atal oferować wysokiej jakości produkt oraz dostosowywać projekty do potrzeb nabywców w danym mieście. Dzięki temu możemy prężenie się rozwijać i wyznaczać trendy na konkurencyjnym rynku. Przekłada się to na imponujące wyniki. Rekordowy okazał się październik, w którym osiągnęliśmy aż 100-procentowy wzrost sprzedaży - mówi Zbigniew Juroszek, prezes Atal.

Jak wskazuje Zbigniew Juroszek, w latach 2011-2012 najbardziej popularnymi mieszkaniami poszukiwanymi przez klientów były dwupokojowe o powierzchni około 40 mkw. oraz kawalerki. W ostatnich miesiącach widoczne jest rosnące zainteresowanie większymi lokalami. Obok dwupokojowych, 40-metrowych, najczęściej wybierane są trzypokojowe o metrażu około 60 mkw. Liczna grupa klientów szuka również dużych lokali, o powierzchni sięgającej 100 mkw.

Niezmiennie dużym zainteresowaniem cieszy się oferta wykończenia wnętrz - Atal Design. Ponad 60 proc. nabywców wybiera opcję, w której mogą odbierać własne M gotowe do zamieszkania w chwili jego nabycia. Rośnie także liczba klientów, którzy inwestują w nieruchomości pod wynajem. Stanowią oni około 20 proc. nabywców.

- - - - -

Atal SA to firma deweloperska obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Specjalizuje się w budownictwie kompleksów mieszkaniowych, biurowych i handlowo-magazynowych zlokalizowanych w obrębie największych miast w Polsce. Firma aktualnie prowadzi 13 projektów inwestycyjnych m.in. w Krakowie, Katowicach, Łodzi, Wrocławiu oraz w Warszawie. Założycielem i właścicielem firmy jest znany polski przedsiębiorca Zbigniew Juroszek. Stabilność Spółki gwarantuje kapitał własny o wartości ponad 300 mln PLN. Do tej pory deweloper sprzedał blisko 3500 mieszkań o powierzchni ponad 160 tys. mkw. Atal SA jest członkiem Polskiego Związku Firm Deweloperskich, uczestniczy w programie Firma Wiarygodna Finansowo oraz Rzetelna Firma, w którym otrzymał Złoty Certyfikat. W 2011 roku dewelopera wyróżniono tytułem Firmy Roku Ziemi Cieszyńskiej. W 2012 roku wszedł do grona Gazel Biznesu oraz po raz kolejny został Perłą Polskiej Gospodarki.

Opr. KM

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: ATAL S.A. | mieszkanie | Mieszkanie+
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »