Bloober Team S.A liczy na rynek azjatycki
Bloober Team S.A., Spółka z branży gier, notowana na rynku NewConnect od czerwca 2011 r., poinformowała wczoraj o wyznaczeniu daty premiery gier A-men 2 oraz Deathmatch Village w wersji na PlayStation 3 i PlayStation Vita na terytorium Azji z wyłączeniem Japonii. Nowe produkcje krakowskiego studia zadebiutują na tym kontynencie w dniu 17. grudnia br.
W listopadzie Spółka wprowadziła już do sprzedaży na dwóch kontynentach - w Ameryce Północnej oraz w Europie, grę A-men 2 przeznaczoną na konsole PlayStation 3 oraz PlayStation Vita. Gra ta jest dystrybuowana cyfrowo za pośrednictwem platformy PlayStation Network.
"Premiera naszych gier w Azji to jeden z efektów naszej wizyty na targach G-Star w Korei Południowej. Cieszy nas fakt, że Sony rozszerza współpracę z nami, a nasze produkcje będą dostępne również w tych krajach." - mówi Piotr Babieno, Prezes Zarządu Spółki Bloober Team S.A.
A-men 2 jest kontynuacją jednej z najważniejszych jak dotąd gier Bloober Team'u - A-men, która ukazała się na rynku w 2012 r. i była pierwszym w historii polskiego gamedev'u tytułem startowym na konsolę (Playstation Vita firmy Sony). Spółka szacuje, że wejście gry A-men 2 na trzy największe rynki sprzedażowe będzie miało istotny wpływ na jej wyniki finansowe w IV kwartale 2013 roku oraz w całym 2014 roku.
Z kolei gra "Deathmatch Village" została stworzona prze spółkę Freeky Games Sp. z o.o. Tytuł jest dostępny w dystrybucji cyfrowej za pośrednictwem PlayStation Store w modelu free to play. Bloober Team S.A., który jest wydawcą "Deathmatch Village", posiada 51% udziałów w spółce Freeky Games Sp. z o.o.
"Wkrótce na rynku zadebiutuje również nasz najważniejszy obecnie projekt "Basement Crawl" na konsolę Playstation 4, który - sądząc po olbrzymim zainteresowaniu fanów - ma dużą szansę stać się sukcesem na rynku. Końcówka roku będzie dla nas naprawdę owocna." - dodaje Babieno.
Sprawdź notowania spółki Bloober Team na stronach INTERIA.PL
opr MZB