Reklama

Bloober Team S.A. - z dotacją przyznaną przez Brukselę

Bloober Team S.A., Spółka z branży gier, notowana na rynku NewConnect, uzyskała dofinansowanie w wysokości 150 tys. EUR (maksymalny poziom) w ramach programu Kreatywna Europa - komponent Media. Gra "Medium" będąca przedmiotem projektu została uznana za niezwykle innowacyjną i atrakcyjną przez Komisję składającą się ze specjalistów z branży gier.

W ocenie Zarządu Spółki oraz specjalistów z branży gier projekt ten może być jednym z najważniejszych nadchodzących IP nie tylko na rynku gier komputerowych, ale również i całej interaktywnej rozrywki. Wysokość przyznanej dotacji była maksymalna i wyniosła 150 tys. EUR, co stanowi 50% kosztów kwalifikowanych projektu. Co więcej, Bloober Team S.A. stał się pierwszą polską firmą w historii, której udało się uzyskać maksymalną kwotę dofinansowania.

Reklama

"Od początku przygotowywania projektu wiedzieliśmy, że mamy w rękach coś przełomowego. Przyznane dofinansowanie, ale przede wszystkim oceny specjalistów pokazują, że nasza ocena była słuszna." - mówi Piotr Babieno, Prezes Zarządu Spółki Bloober Team S.A.

Dotacja jest przyznawana bezpośrednio przez Komisję Media w Brukseli, a oceniającymi są specjaliści z branży gier komputerowych. Na uwagę zasługuje fakt, że projekt Bloober Team S.A. został przez nich uznany jako jeden z najlepszych w całej historii. W swoich ocenach podkreślali oni jego unikalność oraz całkowite przekonanie o możliwości realizacji założonych przez Spółkę planów sprzedażowych.

"W chwili obecnej "Medium" jest grą komputerową, która ma już potencjalnych nabywców z grupy wydawców gier. Nie wykluczamy takiej możliwości, ale dla Spółki i jej wartości pozostawienie brand'u w jej rękach wydaje się najkorzystniejsze. To nasz najważniejszy projekt i w jego przypadku nie będziemy szli na kompromisy." - dodaje Babieno. Pierwsze informacje o grze mają być publikowane przez Spółkę w 4 kwartale tego roku.

Bloober Team S.A., Spółka z branży gier, notowana na rynku NewConnect, otrzymała informację o wyznaczeniu daty premiery gry "Deathmatch Village", swojej spółki zależnej Freeky Games Sp. z o.o., na rynku amerykańskim.

Dowiedz się więcej na temat: projektu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »