BOMI - nowy prezes na nową rzeczywistość

Wczoraj powołany został nowy prezes zarządu PPH Bomi S.A. Jest nim znany na polskim i zagranicznym rynku handlu detalicznego Andrzej Wojciechowicz.

Wczoraj powołany został nowy prezes zarządu PPH Bomi S.A. Jest nim znany na polskim i zagranicznym rynku handlu detalicznego Andrzej Wojciechowicz.

Utworzona niedawno Grupa Kapitałowa BOMI stoi przed istotnym wyzwaniem organizowania swoich struktur oraz konsolidowania sieci podmiotów wchodzących w jej skład. Wieloletnie doświadczenie nowego prezesa w realizowaniu strategii rozwoju dużych podmiotów funkcjonujących na rynku FMCG będzie szczególnie cenne dla Grupy BOMI na tym etapie działalności. - Grupa BOMI w obecnym jej kształcie ma niezwykły potencjał rozwojowy. Stworzyła ona unikatową na polskim rynku strukturę organizacyjną, dywersyfikując tym samym model biznesowy. Połączenie w jednym organizmie delikatesów, supermarketów oraz sklepów osiedlowych, a także posiadanie własnej sieci dystrybucji, umożliwia korzystanie z istotnych efektów synergii i przekłada się na zwiększenie bezpieczeństwa prowadzonego biznesu ? mówi Andrzej Wojciechowicz, Prezes Zarządu PPH BOMI S.A. Andrzej Wojciechowicz jest uznanym na rynku detalicznym managerem w obszarze budowania i zarządzania sieciami handlowymi. Przez ostatnie dwa lata był Dyrektorem Wsparcia Ekspansji Tesco Polska, natomiast wcześniej pełnił funkcje kierownicze w Leader Price Polska, ?Sieci? i GiB Group ?Globi?. Ponadto w drugiej połowie lat 90. pełnił funkcję prezesa zarządu Polskiego Stowarzyszenia Handlu Detalicznego oraz doradcy w Ministerstwie Przemysłu i Handlu. - Decyzja o powołaniu na stanowisko prezesa pana Andrzeja Wojciechowicza jest kolejnym etapem konsekwentnej realizacji długofalowej strategii rozwoju Grupy, której celem jest uplasowanie się w czołówce na polskim rynku sprzedaży detalicznej ? mówi Wojciech Kaczmarek, Przewodniczący Rady Nadzorczej PPH BOMI S.A. Grupa Kapitałowa BOMI jest największą w Polsce siecią w branży delikatesów oraz supermarketów typu premium, posiadającą silną markę oraz własne zaplecze dystrybucyjne. Grupa BOMI powstała poprzez połączenie spółki PPH Bomi S.A. ze spółką Rast S.A. oraz poprzez przejęcie 95 proc. akcji w spółce Rabat Pomorze S.A. Grupa posiada obecnie 48 sklepów delikatesowych i supermarketów w 17 miastach Polski o łącznej powierzchni 80 tys. m2, a także około 1 450 sklepów franchisingowych połączonych w ramach sieci ?Sieć 34? oraz ?eLDe?.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Bomi SA | Wojciechowicz | handel | rzeczywistość
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »