Bonus Systems Polska chce w okresie 2-3 lat wejść na GPW

- Bonus Systems Polska, operator m.in. systemów motywacyjnych na bazie kart przedpłaconych i bonów, chce zadebiutować na warszawskim parkiecie w okresie 2-3 lat. Spółka planuje utrzymać 20-proc. dynamikę wzrostu rdr, rozważa ponadto ekspansję na rynki południowe, do krajów takich jak Czechy, Słowacja czy Węgry - poinformował na spotkaniu z dziennikarzami prezes spółki, Adam Kompowski.

- Bonus Systems Polska, operator m.in. systemów motywacyjnych na bazie kart przedpłaconych i bonów, chce zadebiutować na warszawskim parkiecie w okresie 2-3 lat. Spółka planuje utrzymać 20-proc. dynamikę wzrostu rdr, rozważa ponadto ekspansję na rynki południowe, do krajów takich jak Czechy, Słowacja czy Węgry - poinformował na spotkaniu z dziennikarzami prezes spółki, Adam Kompowski.

- Mamy plany giełdowe, traktujemy giełdę jako drogę pozyskania kapitału. Rozważamy debiut na GPW w okresie 2-3 lat - powiedział prezes.

Bazując na programie wsparcia ze środków unijnych, spółka chce rozpocząć ekspansję na inne rynki. Bonus Systems posiada możliwość emitowania kart na innych niż złotówki walutach, co daje mu szansę na rozpoczęcie działalności również poza granicami Polski.

- Planujemy ekspansję na rynki południowe, bo tam bazuje się wciąż na kuponach papierowych. Interesują nas m.in. Czechy, Słowacja i Węgry. Możemy rozpocząć działania już na początku przyszłego roku - poinformował Kompowski.

Reklama

Spółka nie posiada na razie konkretnych planów akwizycyjnych, nie wyklucza jednak w przyszłości przejmowania innych podmiotów.

- Zawsze mamy apetyt na przejęcia. Sensowne dla spółki byłoby przejęcie podmiotu technologicznego. Póki co rośniemy organicznie - poinformował prezes.

W roku 2010 Bonus Systems rozdystrybuował karty przedpłacone i bony papierowe o wartości 150 mln zł. Spółka osiągnęła zyski netto na poziomie 2,5 mln zł.

Bonus Systems planuje utrzymać w roku bieżącym 20-proc. dynamikę wzrostu. W opinii Kompowskiego realne jest osiągnięcie w 2011 r. przychodów na poziomie 180 mln zł.

- Rynek kart przedpłaconych w Polsce dynamicznie się powiększa, zwiększa się też świadomość rynku. Nasza firma rośnie z roku na rok. Chcemy wprowadzać nowe produkty, mamy plany związane z rynkiem konsumenckim. Rocznie rośniemy nawet o 20-25 proc. - powiedział prezes.

Spółka poinformowała, że z jej usług skorzystało już 4,5 tys. firm. Bonus Systems od października 2002 r. rozdystrybuował w swoich programach 600 tys. kart przedpłaconych. Dotychczas spółka wyemitowała karty i bony o wartości 740 mln zł. W obiegu znajduje się obecnie 250 tys. kart aktywnych.

Bonus Systems Polska jest operatorem rozwiązań płatniczych na bazie kart przedpłaconych (prepaid). W ofercie spółki znajdują się programy lojalnościowo-premiowe, tworzone w oparciu o karty przedpłacone, platformę lojalnościową B3 Loyalty oraz dedykowany działom HR "Program Kafeteryjny", który ma zostać wdrożony najpóźniej w I kwartale 2012 r. (

Sprawdź bieżące informacje z rynku pierwotnego GPW w Biznes INTERIA.PL

PAP
Dowiedz się więcej na temat: Polska | rynek pierwotny | GPW | spółka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »