BoomBit przygotowuje się do premier gier w III kwartale i rozpędza User Acquisition

BoomBit, międzynarodowy deweloper i wydawca gier na platformy mobilne, wierzy w sukces gier w formule GaaS, których premiery zaplanowane są na III kwartał br. W połączeniu ze zwiększonymi wydatkami na User Acquisition mają pozwolić Grupie na osiąganie coraz wyższych przychodów w kolejnych miesiącach. Zespół BoomBit kontynuuje również prace nad optymalizacją gier, które Grupa wyda do końca roku.

BoomBit, międzynarodowy deweloper i wydawca gier na platformy mobilne, wierzy w sukces gier w formule GaaS, których premiery zaplanowane są na III kwartał br. W połączeniu ze zwiększonymi wydatkami na User Acquisition mają pozwolić Grupie na osiąganie coraz wyższych przychodów w kolejnych miesiącach. Zespół BoomBit kontynuuje również prace nad optymalizacją gier, które Grupa wyda do końca roku.

W czerwcu wydane przez Grupę gry wygenerowały przychody na poziomie 3,9 mln zł, przy wydatkach na User Acquisition na poziomie 830 tys. zł.

- Spadek przychodów w ujęciu miesiąc do miesiąca to efekt przede wszystkim braku istotnych premier w czerwcu. Dodatkowo baza przychodowa w maju była stosunkowo wysoka dzięki bardzo udanej premierze Idle Coffee Corp - komentuje Marcin Olejarz, prezes BoomBit S.A. - W III kwartale planujemy trzy premiery naszych gier w formule GaaS - wszystkie tytuły są już gotowe, natomiast czekamy na dobry moment, by wraz z premierą otrzymać featuring, czyli wsparcie promocyjne platform dystrubucyjnych. W związku z powyższym spodziewamy się, że w kolejnych miesiącach uda nam się osiągnąć wyższe przychody niż w czerwcu - dodaje prezes Grupy BoomBit.

Reklama

W III kwartale do sklepów AppStore i Google Play na całym świecie trafią m.in. karcianka Mighty Heroes oraz tzw. "clicker" - Idle Microchip Factory. BoomBit zamierza także zwiększyć wydatki na User Acquisition (UA) dzięki środkom pozyskanym z emisji akcji.

- III kwartał będzie okresem, w którym wyraźnie zintensyfikujemy nasze inwestycje w User Acquisition, czyli pozyskiawnie graczy, co powinno wesprzeć wyniki osiągane przez nasze gry. Sposób w jaki prowadzimy UA jest w 100% oparty na danych, do których mamy dostęp w czasie rzeczywistym. Jesteśmy w stanie na bieżąco oceniać, czy pozyskiwanie graczy z danej grupy docelowej jest opłacalne i czy te wydatki powinny być kontynuowane lub nie. W ten sposób ograniczamy ryzyko "przepalania" i marnowania środków na nieefektywne UA - mówi Hannibal Soares, Wiceprezes Zarządu BoomBit S.A. - Dobry miesiąc ma za sobą nasze joint-venture SuperScale. Spółka podpisała m.in. kontrakt na przeprowadzenie kampanii UA dla jednej z najnowszych gier czołowego niemieckiego dewelopera - dodaje Wiceprezes Grupy.

- Warto przy tej okazji dodać, że w czerwcu podpisaliśmy umowę na wydanie kolejnej gry w formule GaaS w 2019 r. Dodatkowo swoje gry w kolejnych miesiącach wyda także joint-venture z naszym chińskim partnerem, czyli MoonDrip. Obecnie dwie gry tej spółki są w fazie soft launch - podsumowuje Marcin Olejarz.

W kwietniu spółka przeprowadziła ofertę publiczną, której wartość wyniosła 35,2 mln zł (w tym emisja nowych akcji 24,7 mln zł). BoomBit zadebiutował na głównym rynku GPW 14 maja br.

Opr. KM

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »