BRIJU otworzy minimum 20 salonów
Notowany na głównym rynku GPW producent biżuterii planuje otwarcia kolejnych sklepów. W tym roku zostanie otwartych minimum 20 salonów pod marką BRIJU. Spółka ma już podpisane umowy na kilkanaście nowych lokalizacji, w tym w największych aglomeracjach kraju: Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu.
Własna sieć sprzedaży BRIJU liczy obecnie 13 salonów. W marcu zostanie otwarty sklep w Elblągu, a w połowie kwietnia pierwsza lokalizacja w Warszawie. Stołeczny salon będzie znajdował się w Centrum Handlowym Sadyba Best Mall.
- Warszawska lokalizacja jest dla nas ważna zarówno ze względu sprzedażowego, jak i wizerunkowego. Warszawa to największy rynek nabywców dóbr luksusowych, w tym biżuterii. Wiele uwagi poświęcamy ocenie i wyborze najlepszej lokalizacji, dlatego cieszymy się, że udało nam się pozyskać tak dobrą lokalizację - powiedział Przemysław Piotrowski, Prezes Zarządu BRIJU.
W ofercie salonu znajdzie się wiele wyjątkowych kolekcji, m.in. Wild at Heart stworzona przez Mariusza Przybylskiego dla marki BRIJU. Kolekcja ta jest nowoczesna, o kształtach nawiązujących do wyrazistych i precyzyjnych cięć, jakie projektant stosuje w tworzonej przez siebie modzie.
W nowym salonie uwagę przykuwać będą również wyroby z brylantami.
W ofercie BRIJU znajduje się niepowtarzalny brylant Crisscut, którego szlif potrafi wydobyć do 30 proc. więcej blasku z danego kamienia, niż inne, klasyczne szlify.
- "Własny zakład produkcyjny i pracownia projektowa dają nam swobodę w tworzeniu biżuterii. Mamy możliwość wyprodukować praktycznie dowolną zaprojektowaną biżuterię oraz elastycznie możemy reagować na zapotrzebowanie rynkowe" - dodał Przemysław Piotrowski.
W II kwartale Spółka zamierza otworzyć również sklepy w Przemyślu, Płocku i Poznaniu.
W planie jest również trzeci sklep we Wrocławiu. Najwięcej otwarć planowanych jest na II półrocze, salony BRIJU pojawią się w Bydgoszczy, Mielcu, Jaworznie, Jeleniej Górze, Wrześni oraz Białymstoku.
- W tym roku znacząco zwiększymy własną sieć sprzedaży. Planujemy otworzyć minimum 20 salonów, dzięki czemu nasza sieć będzie prawie trzykrotnie większa niż na koniec ubiegłego roku. Obecnie intensywnie pracujemy nad kolejnymi lokalizacjami i w kilku przypadkach trwają już ostatnie ustalenia. - powiedział Przemysław Piotrowski.
W okresie dziewięciu pierwszych miesięcy 2014 r. BRIJU osiągnęła lepsze wyniki niż w całym 2013 r. Skonsolidowane przychody wyniosły 274,5 mln zł, a zysk brutto ze sprzedaży 18,4 mln zł - wzrost o odpowiednio 17,4 proc. i 71,8 proc. r/r. Zysk netto po wzrośnie o 10,3 proc. wyniósł 8 mln zł. Wyniki za cały 2014 r. Spółka opublikuje 20 marca br.
Działalność Spółki jest kontynuacją blisko 100-letniej tradycji jubilerskiej rodziny Piotrowskich. Obejmuje ona dwa segmenty: projektowanie, produkcję i dystrybucję wysokiej jakości wyrobów jubilerskich oraz handel kruszcami złota i srebra.
Segment wyrobów jubilerskich obejmuje najstarszą działalność Spółki, od 2011 roku produkcja odbywa się pod marką BRIJU. Asortyment Spółki obejmuje własne kolekcje oraz modowe kolekcje wyrobów biżuteryjnych, które są oferowane w szerokiej gamie wzorów. Spółka posiada unikatowy na polskim rynku system produkcji wyrobów jubilerskich, wykorzystujący najlepsze, światowe technologie i sprzęt. 29 maja 2014 r. akcje BRIJU zadebiutowały na Głównym Rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, wcześniej Spółka była notowana na NewConnect.
opr.MZB