BSC Drukarnia Opakowań S.A. z nowym logotypem
BSC Drukarnia Opakowań S.A. (GPW: BSC), jeden z liderów wśród dostawców opakowań z tektury i papieru na polskim rynku, zmienił swój logotyp. Nowy znak graficzny to efekt trwającego procesu rebrandingu spółki mającego na celu pełną integrację z międzynarodową grupą rlc.
- Ujednolicenie identyfikacji wizualnej spółki, polegające na zmianie logotypu wynika z zasady: "one face to customer", dzięki której klienci jednoznacznie skojarzą nas z marką rlc. Tym samym będą spodziewać się identycznych, wysokich standardów obsługi panujących w grupie - powiedział Janusz Schwark, prezes zarządu BSC Drukarnia Opakowań S.A.
- Członkostwo w grupie wyraźnie polepszyło naszą pozycję, jako liczącego się gracza na arenie międzynarodowej, zrzeszonego w jednej z największych tego typu branżowych organizacji. Udział w strukturze rlc stanowi mocny atut w relacjach biznesowych oraz negocjacjach prowadzonych zarówno z potencjalnymi partnerami biznesowymi, jak i klientami - dodał Janusz Schwark.
Grupa poligraficzna rlc Packaging Group jest wysoce specjalistycznym oferentem składanych pudełek dla przemysłu artykułów markowych z rynkami zbytu w całej Europie. W skład grupy poza BSC Drukarnia Opakowań S.A., należą: Colorpack (Berlin), Pharmacenter (Berlin), Leunsiman (Hannover), Aug. Heinrigs (Aachen) oraz Limmatdruck Zeiler AG ze Szwajcarii. Każda z nich dysponuje ofertą pełnego serwisu od projektowania opakowań poprzez ich produkcję, a na logistyce skończywszy.
Sprawdź bieżące notowania spółki BSC Drukarnia Opakowań na stronie INTERIA.PL
Spółka BSC Drukarnia Opakowań S.A. stała się członkiem grupy rlc w 2004 roku za pośrednictwem inwestora strategicznego - firmy Colorpack GmbH, posiadającego obecnie 35 proc. akcji spółki i głosów na WZA.
Opr. MD