Reklama

BSC Drukarnia Opakowań S.A. z nowym logotypem

BSC Drukarnia Opakowań S.A. (GPW: BSC), jeden z liderów wśród dostawców opakowań z tektury i papieru na polskim rynku, zmienił swój logotyp. Nowy znak graficzny to efekt trwającego procesu rebrandingu spółki mającego na celu pełną integrację z międzynarodową grupą rlc.

- Ujednolicenie identyfikacji wizualnej spółki, polegające na zmianie logotypu wynika z zasady: "one face to customer", dzięki której klienci jednoznacznie skojarzą nas z marką rlc. Tym samym będą spodziewać się identycznych, wysokich standardów obsługi panujących w grupie - powiedział Janusz Schwark, prezes zarządu BSC Drukarnia Opakowań S.A.

Reklama

- Członkostwo w grupie wyraźnie polepszyło naszą pozycję, jako liczącego się gracza na arenie międzynarodowej, zrzeszonego w jednej z największych tego typu branżowych organizacji. Udział w strukturze rlc stanowi mocny atut w relacjach biznesowych oraz negocjacjach prowadzonych zarówno z potencjalnymi partnerami biznesowymi, jak i klientami - dodał Janusz Schwark.

Grupa poligraficzna rlc Packaging Group jest wysoce specjalistycznym oferentem składanych pudełek dla przemysłu artykułów markowych z rynkami zbytu w całej Europie. W skład grupy poza BSC Drukarnia Opakowań S.A., należą: Colorpack (Berlin), Pharmacenter (Berlin), Leunsiman (Hannover), Aug. Heinrigs (Aachen) oraz Limmatdruck Zeiler AG ze Szwajcarii. Każda z nich dysponuje ofertą pełnego serwisu od projektowania opakowań poprzez ich produkcję, a na logistyce skończywszy.

Sprawdź bieżące notowania spółki BSC Drukarnia Opakowań na stronie INTERIA.PL

Spółka BSC Drukarnia Opakowań S.A. stała się członkiem grupy rlc w 2004 roku za pośrednictwem inwestora strategicznego - firmy Colorpack GmbH, posiadającego obecnie 35 proc. akcji spółki i głosów na WZA.

BSC Drukarnia Opakowań Spółka, która należy do ścisłej czołówki wśród dostawców opakowań z tektury i papieru na polskim rynku. Ponad 80 proc. produkcji spółki trafia do znanych, światowych koncernów, m.in. Danone, Procter&Gamble, Beiersdorf, Diageo, McDonald's czy KFC. Głównymi odbiorcami są firmy z branży spożywczej i kosmetycznej, m.in. właściciele marek: Nivea, Gillette, Dove, Avon, Dr Irena Eris, Danone, Tchibo, czy Johnnie Walker. BSC jest jedynym dostawcą opakowań kartonowych dla firmy McDonald's w Polsce. W ramach współpracy z klientami, spółka zarządza całym procesem tworzenia i logistyki opakowań - począwszy od projektowania ich kształtu, przez produkcję, aż po zarządzanie magazynem. Inwestorem strategicznym BSC jest firma Colorpack GmbH z Berlina, należąca do międzynarodowej grupy poligraficznej rlc Packaging Group o 150-letnim doświadczeniu w branży. Colorpack posiada obecnie 35 proc. akcji spółki i głosów na WZA. Wśród znaczących akcjonariuszy BSC znajdują się także Janusz Schwark - prezes zarządu oraz Arkadiusz Czysz - wiceprezes zarządu. W skład grupy kapitałowej BSC Drukarni Opakowań wchodzi firma BSC Etykiety Sp. z o.o. - podmiot specjalizujący się w drukowaniu i składaniu ulotek oraz etykiet. Siedziba i zakłady Grupy Kapitałowej BSC znajdują się w Poznaniu.

Opr. MD

Dowiedz się więcej na temat: nowym | opakowanie | opakowania | GPW

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »