Reklama

Celem Amiki dojście do 1 mln

Amika zakłada, że w tym roku sprzeda więcej wyrobów AGD niż w ubiegłym podaje dzisiejsza gazeta Parkiet.

Firma sprzedaje więcej kuchni, piekarników, płyt grzejnych, ale też lodówek oferowanych pod jej markami, sprowadzanymi z Chin czy Turcji. Już teraz jest to ok. 500 tys. rocznie.

Reklama

Celem jest dojście do 1 mln. "Przy takiej skali zaczynamy już poważnie myśleć o własnej produkcji lodówek" - mówi Marcin Bilik, wiceprezes spółki.

W grę wchodzi zarówno budowa własnego zakładu, jak i przejęcie. Decyzje zostaną podjęte prawdopodobnie na początku 2016 r.

Więcej w www.parkiet.com.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »