Comarch i Wasko zaproszone do przetargu ZUS

Zakład Ubezpieczeń Społecznych dokonał oceny wniosków o dopuszczenie do przetargu na zakup i wdrożenie systemu kierowania ruchem klientów. Wśród pięciu najwyżej ocenionych ofert znalazła się oferta konsorcjum z udziałem Comarchu oraz oferta konsorcjum z udziałem Wasko - poinformował PAP Przemysław Przybylski, rzecznik ZUS.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych dokonał oceny wniosków o dopuszczenie do przetargu na zakup i wdrożenie systemu kierowania ruchem klientów. Wśród pięciu najwyżej ocenionych ofert znalazła się oferta konsorcjum z udziałem Comarchu oraz oferta konsorcjum z udziałem Wasko - poinformował PAP Przemysław Przybylski, rzecznik ZUS.

Do złożenia ofert ZUS zaprosi pięciu wykonawców, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów. Oferta konsorcjum Comarchu i Mellon Poland została oceniona na 76 pkt., co dało jej drugie miejsce. Oferta konsorcjum Wasko, Solari Di Udine Spa i Dropel uzyskała notę 46 pkt., co uplasowało ją na piątym miejscu. Najwyżej została oceniona oferta spółki Gildia, która uzyskała 110 pkt. Poza wymienionymi oferty złożyły: Dasoft (59 pkt.), Q-Matic Poland (52 pkt.) i Sprint (25 pkt.) ZUS pod koniec stycznia ogłosił przetarg na zakup i wdrożenie systemu kierowania ruchem klientów w terenowych jednostkach organizacyjnych. Z wysokości wadium (0,5 mln zł) wynika, że minimalna wartość kontraktu szacowana jest na około 16,7 mln zł. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i wdrożenie sprzętu i oprogramowania do Systemu Kierowania Ruchem klientów w Terenowych Jednostkach Organizacyjnych ZUS (346 lokalizacji na terenie Polski), przeprowadzenie instruktaży oraz zapewnienie wsparcia w utrzymaniu dostarczonego rozwiązania. Zakup i wdrożenie systemu kierowania ruchem klientów jest jednym z zadań projektu Platforma Usług Elektronicznych dla klientów ZUS (PUE). Projekt PUE realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 7 oś priorytetowa Społeczeństwo informacyjne - budowa elektronicznej administracji, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. W POIG wartość całego projektu pt. Platforma Usług Elektronicznych dla klientów ZUS szacowana jest na 101,52 mln zł. Z ogłoszenia wynika, że System Kierowania Ruchem powinien posiadać funkcjonalności umożliwiające zarządzanie ruchem klientów w lokalizacjach terenowych jednostek organizacyjnych ZUS, prezentację informacji na ekranach LCD oraz rezerwację wizyt (terminu, godziny i tematu spotkania) przez klientów za pośrednictwem internetu, telefonu, kiosków multimedialnych oraz systemów kolejkowania w jednostkach ZUS. Zamówienie ma zostać zrealizowane do 31 października 2012 r

Reklama
INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: konsorcjum | Comarch | ZUS | zakup
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »