Comarch przyspiesza ekspansję w Rosji

Comarch wdrożył system lojalnościowy w największej rosyjskiej sieci hipermarketów Perekriostok i Pyaterochka zrzeszającej wraz z partnerami ponad 1000 punktów sprzedaży. Warty 5 milionów złotych kontrakt dotyczył wdrożenia systemu Comarch Loyalty Management uzupełnionego o usługi doradcze i asystę techniczną. To kolejny duży kontrakt na system lojalnościowy zdobyty przez Comarch w Rosji.

Comarch wdrożył system lojalnościowy w największej rosyjskiej sieci hipermarketów Perekriostok i Pyaterochka zrzeszającej wraz z partnerami ponad 1000 punktów sprzedaży. Warty 5 milionów złotych kontrakt dotyczył wdrożenia systemu Comarch Loyalty Management uzupełnionego o usługi doradcze i asystę techniczną. To kolejny duży kontrakt na system lojalnościowy zdobyty przez Comarch w Rosji.

- Wszystkie duże firmy zachodnie uważają, że program punktowy jest wysokoefektywnym narzędziem w konkurencyjnej walce o lojalność klienta - mówi Dyrektor ds. reklamy X5 Retail Group Karina Czernikowa. W Rosji programy lojalnościowe dla klientów detalicznych robią dopiero pierwsze kroki i dlatego nie zawsze te kroki są pewne. Firm, które chcą dołączyć do naszego projektu, jest już teraz nawet więcej, niż się spodziewaliśmy. W tym roku oczekujemy ponad dwóch milionów transakcji dziennie.

- Cieszymy się, że to właśnie Comarch dostarcza rozwiązania, które postrzegane są, jako rewolucja na rynku rosyjskim. Od roku prowadzimy intensywną kampanię informacyjną na rynkach wschodnich w zakresie nowoczesnych technik wsparcia sprzedaży. Jej skuteczności dowodzą podpisane kontrakty i pomyślnie zakończone wdrożenia. Udało nam się przekonać duże sieci do technologii, która sprawdza się na rozwiniętych rynkach zachodnich, a sukcesy odnoszone przez kolejne projekty budują bardzo pozytywny wizerunek rozwiązań Comarch w świadomości rosyjskich przedsiębiorców. To pozwala myśleć o następnych dużych kontraktach na tym rynku. Z pewnością to jeszcze nie ostatnie wdrożenie w tym rejonie - mówi Paweł Przewięźlikowski, Wiceprezes Comarch.

Reklama

Comarch Loyalty Management jest jednym z najnowocześniejszych produktów informatycznych Comarch dla firm obsługujących wielu konsumentów. Systemy lojalnościowe należą do szerokiej grupy systemów klasy CRM (Customer Relationship Management) i umożliwiają tworzenie kampanii marketingowych oraz programów lojalnościowych. Dzięki systemowi Comarch Loyalty Management firmy zwiększają wiedzę o kliencie, ilość zawieranych transakcji oraz poprawiają jakość komunikacji z nabywcami swoich produktów.

Sieć handlowa Perekriostok i Pyaterochka, którą tworzy ponad 1000 placówek handlowych, jest największą siecią sprzedaży w Rosji. Jest obecna również w Kazachstanie i na Ukrainie.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Rosja | Comarch | firmy | Rosji
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »