Reklama

Comarch spodziewa się satysfakcjonujących wyników

Comarch spodziewa się dobrych wyników finansowych w IV 2011 r., które będą satysfakcjonujące dla akcjonariuszy. Wskazówką do tego, jak ukształtuje się dynamika przychodów może być obecny portfel zamówień, który jest wyższy r/r - poinformował podczas telekonferencji Konrad Tarański, wiceprezes Comarchu.

Comarch spodziewa się dobrych wyników finansowych w IV 2011 r., które będą satysfakcjonujące dla akcjonariuszy. Wskazówką do tego, jak ukształtuje się dynamika przychodów może być obecny portfel zamówień, który jest wyższy r/r - poinformował podczas telekonferencji Konrad Tarański, wiceprezes Comarchu.

Przed rokiem mieliśmy dobry czwarty kwartał, więc trudno będzie o wysoką dynamikę poprawy wyników, ale spodziewamy się, że będą one dobre i satysfakcjonujące dla akcjonariuszy - powiedział Tarański.

"Wartość naszego portfela zamówień wykazuje kilkunastoprocentową dynamikę, co może być sygnałem dla dynamiki przychodów w czwartym kwartale i całym roku, choć tradycyjnie spodziewamy się wielu nowych zleceń w ciągu ostatnich 1,5 miesiąca tego roku. Jeśli chodzi o wyniki w czwartym kwartale, to należy też wziąć pod uwagę, że jesteśmy obecnie beneficjentem osłabienia złotego" - dodał.

Reklama

Portfel zamówień grupy Comarch na 2011 rok, wg stanu na 31 października, wynosił 604,4 mln zł i był wyższy niż w tym samym okresie zeszłego roku o 12,5 proc.

Wiceprezes poinformował, że w IV kw. wyniki niemieckiej spółki Comarch SuB powinny być istotnie lepsze niż we wcześniejszych kwartałach, ale nie oznacza to, że spółce uda się pokryć stratę, jaką ma po trzech kwartałach. Powiedział też, że w 2012 r. spółka ta powinna pracować na niższych kosztach i będzie kładła mocny nacisk na zwiększenie sprzedaży.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »