Comarch wdroży platformę usługową
Comarch podpisał kompleksową umowę z Telefonią Dialog, jednym z największych niezależnych operatorów telekomunikacyjnych w Polsce, na dostawę, instalację i wdrożenie platformy usługowej - poinformował Comarch w komunikacie prasowym.
Dzięki nowej platformie Telefonia Dialog będzie mogła świadczyć usługi głosowe także w technologii VoIP, oraz uruchomić szereg nowych, niedostępnych dotąd serwisów, takich jak hosted PBX, SIP Trunking, VAS, połączenia audio/video, czy połączenia wielostronne, również w modelu pracy grupowej.
Umowa zawiera także integrację platformy z istniejącymi systemami telekomunikacyjnymi i teleinformatycznymi w Telefonii Dialog, w tym z systemami zarządzania, obsługi klienta oraz platformą bilingową firmy Comarch. Dodatkowo Comarch zapewnia serwisowanie gwarancyjne i pogwarancyjne, asystę techniczną oraz szkolenia dla pracowników, jak również rozwój platformy w przyszłości. Do realizacji projektu poza Comarchem zaangażowani zostali partnerzy biznesowi, w tym BroadSoft, Acme Packet i AudioCodes.