Reklama

DHL Express rozpoczyna współpracę z CD PROJEKT RED STORE

DHL Express, globalny lider ekspresowych przesyłek kurierskich, rozpoczął współpracę z CD PROJEKT RED STORE - oficjalnym sklepem studia CD PROJEKT RED.

Studio CD PROJEKT RED tworzy i wydaje gry wideo na komputery osobiste oraz konsole najnowszej generacji. Dzięki współpracy, klienci CD PROJEKT RED STORE otrzymają swoje zamówienia już kolejnego dnia roboczego.

Reklama

Na początku maja CD PROJEKT RED, twórcy serii gier o Wiedźminie oraz gry Cyberpunk 2077, uruchomili oficjalną platformę e-commerce. W sklepie CD PROJEKT STORE gracze znajdą między innymi koszulki i bluzy z projektami inspirowanymi grami studia. Wśród dostępnych produktów znajdują się także liczne przedmioty kolekcjonerskie, w tym mówiąca pluszowa zabawka 'Troll Sklep' oraz bogato wydany wiedźmiński notatnik. Oferta będzie stale rozszerzana o nowe przedmioty. Dzięki zawartej w sierpniu tego roku umowie o współpracy, lotnicze przesyłki na terenie Unii Europejskiej będą dostarczane przez DHL Express.

- W każdym podejmowanym przez nas działaniu dbamy o jak najwyższą jakość obsługi klientów, a w przypadku projektów o zasięgu międzynarodowym, sprawna logistyka ma ogromne znaczenie. Decyzja o współpracy z DHL Express jest dla nas kolejnym krokiem w kierunku zapewnienia naszym klientom jak najlepszej i najbardziej elastycznej obsługi - komentuje Aleksandra Jarośkiewicz z CD PROJEKT RED STORE.

Dzięki zawartej umowie europejscy klienci CD PROJEKT RED STORE, będą mogli oczekiwać swoich zamówień już następnego dnia roboczego. DHL Express zapewni również klientom liczne udogodnienia, jak choćby możliwość skorzystania z usługi On Demand Delivery - jedynego tego typu darmowego systemu zarządzania przesyłkami, który gwarantuje elastyczność przy wyborze dogodnego terminu i miejsca odbioru, co znacznie zwiększa skuteczność procesu pierwszego doręczenia przesyłki.

- Nieustannie dbamy o zapewnienie klientom jak najszybszego i najbardziej komfortowego doręczenia przesyłki. Wiemy że CD PROJEKT RED podchodzi do jakości swoich produktów i usług bezkompromisowo, dlatego podjęcie współpracy przełoży się na jeszcze lepszą obsługę klientów. Cieszymy się, że będziemy mogli przyczynić się do rozwoju nowej platformy e-commerce - mówi Edwin Osiecki, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu w DHL Express Poland.

Interia, opr. MD

Dowiedz się więcej na temat: CD Projekt RED

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »