DIALOG zagrał z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy
Telefonia Dialog zebrała prawie 45 tysięcy złotych dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy uruchamiając Specjalną Linię Charytatywną dla swoich abonentów i użytkowników budek telefonicznych oraz organizując zbiórkę pieniędzy połączoną z licytacją cennych przedmiotów.
W okresie 5 - 19 stycznia 2003 roku, tydzień przed i tydzień po XI Finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, działała Specjalna Linia Charytatywna. Numer 0 708 108 108 dostępny był dla wszystkich abonentów Dialogu oraz użytkowników budek telefonicznych. Całkowity dochód z Linii Charytatywnej wyniósł 33 393, 88 zł netto (koszt jednego połączenia wynosił 2 zł brutto - ze względu na objęcie usługi podatkiem VAT Orkiestra otrzyma 1,64 zł z każdego połączenia). Pieniądze zostaną przekazane na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy do 10 lutego 2003 roku. "Dziękujemy wszystkim, którzy wsparli Wielką Orkiestrę korzystając z naszej linii. Mamy zamiar uruchamiać ją co roku - mamy nadzieję, że nasza akcja wpisze się w orkiestrowa tradycję" - mówi Katarzyna Muszkat, prezes zarządu Dialogu.
Ponadto w zbiórce pieniędzy zorganizowanej wśród kadry menedżerskiej Telefonii Dialog zebrano 10 200 zł. Licytowano między innymi takie przedmioty jak ulubiony złoty pierścionek prezes zarządu Katarzyny Muszkat (jego cena wyniosła 2 250 zł) i orkiestrową flagę z autografem Jurka Owsiaka (licytację wygrał Dyrektor Regionu Dialog Wrocław oferując 3 000 zł i flaga zawisła we wrocławskim Biurze Obsługi Klienta).
12 stycznia 2003 roku, w finałową niedzielę, wszystkie Biura Obsługi Klienta Dialogu były otwarte dla woluntariuszy Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Odwiedziło je wielu kwestujących, którzy mogli napić się gorącej kawy i herbaty oraz zadzwonić do domów i do regionalnych sztabów WOŚP.