eCard w segmencie e-commerce

Spółka eCard chce skoncentrować się na działalności związanej z funkcją agenta rozliczeniowego, wzmocnić pozycję rynkową w segmencie e-commerce i zająć stabilną pozycję w obsłudze pozostałych transakcji bezgotówkowych.

Spółka eCard chce skoncentrować się na działalności związanej z funkcją agenta rozliczeniowego, wzmocnić pozycję rynkową w segmencie e-commerce i zająć stabilną pozycję w obsłudze pozostałych transakcji bezgotówkowych.

Planowane jest zwiększenie dynamiki wzrostu i uzyskanie dodatniego wyniku netto w latach 2010-2013. eCard zamierza sprzedać Towarzystwu Finansowemu Skok zorganizowaną część przedsiębiorstwa, związaną z prowadzeniem działalności bankomatowej - podała firma w komunikacie.

Wśród założeń strategii na lata 2010-2013 jest też wdrożenie programów stałej optymalizacji kosztów i procesów biznesowych, a także zwiększenie produktywności poprzez wzrost udziału w rynku e-commerce oraz wdrażanie nowych produktów w segmencie transakcji bezgotówkowych poprzez kompleksową ofertę dla akceptantów takich płatności.

Reklama

Spółka zamierza też optymalizować strukturę kapitałową i zwiększać wiarygodność finansową poprzez zwiększenie udziału kapitału własnego w finansowaniu aktywów.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: e-commerce
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »