Gino Rossi : 50-procentowy wzrost

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży grupy Gino Rossi w okresie styczeń-grudzień 2007 r. wyniosły 173,99 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2006 r. o 48,05 proc. - poinformowała spółka w komunikacie. Grupa prognozowała osiągnięcie w 2007 r. 170 mln zł przychodów.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży grupy Gino Rossi w okresie  styczeń-grudzień 2007 r. wyniosły 173,99 mln zł i były wyższe od  osiągniętych w analogicznym okresie 2006 r. o 48,05 proc. -  poinformowała spółka w komunikacie. Grupa prognozowała osiągnięcie  w 2007 r. 170 mln zł przychodów.

Grupa Kapitałowa Gino Rossi, która właśnie otworzyła za granicą swój 29 sklep, po czterech kwartałach 2007 r. osiągnęła skonsolidowane przychody ze sprzedaży na poziomie 173,99 mln zł. Oznacza to blisko 50-procentowy wzrost w stosunku do wyniku uzyskanego w roku poprzednim.

Grupa Kapitałowa wypracowała przychody o blisko 4 mln zł wyższe od prognozowanych. Wyższe od oczekiwanych przychody zostały osiągnięte nie tylko przez Gino Rossi S.A., ale również przez spółkę Simple Creative Products, która zaoferowała swoim klientom wyjątkową kolekcję jesień-zima 2007, bardzo dobrze przyjętą przez rynek.

Reklama

Istotny wpływ na osiągnięty przez Grupę wynik miała sprzedaż detaliczna sklepów firmowych gino rossi, Vanita, GEOX oraz SIMPLE, której udział w skonsolidowanej sprzedaży ogółem stanowił ponad 57 proc. W porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego sprzedaż detaliczna w całej Grupie Kapitałowej wzrosła o ponad 67 proc.

- Jesteśmy zadowoleni z wyników sprzedaży osiągniętych przez Grupę - mówi Maciej Fedorowicz, Prezes Zarządu Gino Rossi. - Rozbudowa sieci salonów firmowych i wzmacnianie pozycji naszych marek, zarówno w Polsce, jak i za granicą, w największym stopniu przekładają się na wzrost przychodów ze sprzedaży - dodaje Prezes.

Grupa Gino Rossi konsekwentnie realizuje strategię dynamicznego rozwoju sieci sprzedaży w kraju i za granicą - sukcesywnie zwiększana jest ilość salonów firmowych marek gino rossi (z subbrandem G&R), GEOX, Vanita oraz SIMPLE. W ostatni piątek przy głównym deptaku w miejscowości Wiesbaden otwarty został siódmy już sklep Gino Rossi w Niemczech. Obecnie Grupa posiada 132 salony w Polsce oraz 29 za granicą (w Niemczech, Rosji, Litwie, Łotwie, Ukrainie, Czechach, Danii, Węgrzech i Gruzji). Sieć sprzedaży Grupy zwiększyła się od początku 2007 roku o 23 sklepy w Polsce i 10 poza jej granicami.

W IV kwartale 2007 r. Grupa wprowadziła do swojego portfela nowy brand z segmentu eleganckiej odzieży męskiej - Cosimo Martinelli. Nowa marka oferuje swoim klientom nie tylko szyte na miarę stylowe męskie garnitury i koszule, lecz również spodnie, marynarki, buty, krawaty i wiele innych dodatków wykonanych z najlepszych materiałów. Zarząd Cosimo Martinelli szacuje, iż w ciągu czterech lat zostanie otwartych 30 salonów firmowych. Niezależnie od sieci sklepów, w największych polskich miastach powstaną studia szycia na miarę tej marki.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: wzrosty | rossi | gino rossi
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »