Gino Rossi nie trafił

Zarząd Spółki Gino Rossi opublikował dziś jednostkowy raport roczny za 2007 rok. Spółka wypracowała przychód netto na poziomie ponad 130 mln zł, zwiększając go o ponad 22 proc. w stosunku do poprzedniego roku. Zysk netto przekroczył 3,4 mln zł, a zysk z działalności operacyjnej wyniósł ponad 7 mln zł.

Zarząd Spółki Gino Rossi opublikował dziś jednostkowy raport roczny za 2007 rok. Spółka wypracowała przychód netto na poziomie ponad 130 mln zł, zwiększając go o ponad 22 proc. w stosunku do poprzedniego roku. Zysk netto przekroczył 3,4 mln zł, a zysk z działalności operacyjnej wyniósł ponad 7 mln zł.

- Nie ukrywam, iż spodziewaliśmy się lepszych wyników niż te, które udało nam się uzyskać. Kolekcja jesienno-zimowa okazała się być nieco zbyt awangardowa. Uwzględniliśmy to w kolekcji wiosna-lato i jesteśmy zadowoleni z obecnego poziomu jej sprzedaży - mówi Maciej Fedorowicz, prezes zarządu Gino Rossi S.A.

Różnica w wysokości 1,5 mln zł między zyskiem netto w 2007 r. opublikowanym w raporcie za IV kw. 2007 r. a zyskiem po badaniu bilansu wynika z konieczności utworzenia rezerwy. W styczniu 2008 r. Gino Rossi przejęło od włączanej w struktury Gino Rossi spółki MWM-Gino Rossi 10 salonów firmowych do bezpośredniego zarządzania. Na zwracany ze spółki zależnej pochodzący z 2007 r. towar, konieczne było utworzenie rezerwy, która zostanie rozwiązana po zatwierdzeniu przez WZA bilansu za 2007 rok.

Reklama

Dynamicznie rozwijała się w minionym roku sieć salonów firmowych spółki. Na dzień dzisiejszy obejmuje ona 124 salony firmowe, z czego 29 zlokalizowanych jest za granicą (w Niemczech, Rosji, Litwie, Łotwie, Ukrainie, Czechach, Węgrzech i Gruzji). Tylko w 2007 roku nastąpiły otwarcia 13 sklepów w Polsce oraz 8 poza jej granicami. Cała Grupa Gino Rossi (obejmująca m.in. spółkę Simple Creative Products) posiada obecnie 162 salony. Wartość sprzedaży eksportowej wyniosła w 2007 r. przeszło 13,3 mln zł, tj. ponad 10,2 proc. całości przychodów ze sprzedaży.

Marka Gino Rossi została uznana w ubiegłym roku za najbardziej prestiżową w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek dziennika Rzeczpospolita. Zajęła także II pozycję w kategorii "Postrzegana jakość", w której jako kryterium przyjęto oceny konsumentów dotyczące ogólnej doskonałości marki. O renomie marki świadczy też fakt, że Polski Komitet Olimpijski powierzył przygotowanie olimpijskiej kolekcji butów dla polskiej reprezentacji na Igrzyska Olimpijskie w Pekinie właśnie firmie Gino Rossi.

Strategia Grupy Kapitałowej Gino Rossi zakłada zarządzanie portfelem niezależnych, silnych brandów w komplementarnych segmentach branży modowej. W IV kwartale 2007 r. do marek gino rossi, Vanita, GEOX, G&R oraz SIMPLE dołączył nowy brand z segmentu eleganckiej odzieży męskiej - Cosimo Martinelli. Marka rodem z Włoch jest naturalnym uzupełnieniem oferty Grupy o odzież męską z segmentu premium.

- Jestem przekonany, że Cosimo Martinelli - podobnie jak marka SIMPLE, która od dwóch lat współtworzy nasz portfel brandów - zwiększy atrakcyjność oferty Grupy Gino Rossi oraz pozytywnie wpłynie na osiągane przez nią wyniki finansowe - mówi prezes Fedorowicz.

Skonsolidowane wyniki finansowe Gino Rossi S.A. za 2007 rok Spółka opublikuje 13 czerwca 2008 roku.

INTERIA.PL/materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: gino rossi | trafiło | rossi | trafiona | Netto | trafienie | Gino Rossi SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »