Grupa Hotelowa Orbis powiększy swoją sieć o kolejny hotel Mercure we franczyzie
Orbis SA (GPW: ORB), podpisała umowę franczyzy z hotelem Dosłońce Conference & SPA.
Hotel jest położony wśród malowniczych wzgórz Wyżyny Miechowskiej, zaledwie 30 minut od Krakowa, w pobliżu historycznych Racławic. Do dyspozycji gości jest 67 komfortowo wyposażonych pokoi i apartamentów, sale konferencyjne (550 m kw.), restauracja, bar oraz centrum SPA & Wellness z basenem i jacuzzi. Otoczenie hotelu sprzyja aktywnemu wypoczynkowi, dla gości przygotowano wiele atrakcji - pole do nauki gry w golfa, kort tenisowy, rowery, konie. Hotel rozpocznie swoją działalność pod marką Mercure 1 lutego 2014 roku i tym samym znajdzie się w Globalnych Systemach Rezerwacji, Dystrybucji i Sprzedaży Grupy Accor i Orbis. Właścicielem hotelu jest spółka Start Travel.
- Hotel Dosłońce to nowoczesny kompleks konferencyjno-wypoczynkowy, który wkrótce dołączy do sieci Mercure. Tak organizatorzy i uczestnicy imprez typu MICE, jak i turyści, cenią szeroką ofertę oraz wysoki standard usług - powiedziała Małgorzata Morek, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Orbis SA.
- Liczymy, że partnerstwo z najmocniejszą w Polsce siecią hotelową przyniesie nam nowe rozwiązania w zakresie marketingu, sprzedaży, a także działań operacyjnych. Cieszymy się, że Grupa Orbis przyjęła Hotel Dosłońce do swego grona, dzięki czemu wzmocnimy naszą konkurencyjność na rynku hoteli konferencyjnych i SPA w południowej Polsce - powiedziała Dagmara Leja, dyrektor hotelu Dosłońce.
Mercure oferuje osobom podróżującym służbowo, jak i rekreacyjnie, atrakcyjną alternatywę w porównaniu do innych sieci hotelowych i hoteli niezrzeszonych. Mercure jest jedyną marką hoteli klasy średniej, która łączy siłę międzynarodowej sieci ponad 746 hoteli z gwarancją standardów jakości oraz doświadczeniem różnorodności. Każdy z hoteli Mercure jest inny i zarządzany przez entuzjastycznych hotelarzy. Hotele Mercure położone w centrum miast, nad morzem lub w górach, witają gości w 51 krajach na całym świecie.
Sprawdź notowania spółki Orbis na stronach INTERIA.PL
- - - - -
Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce. Zarządza 60 obiektami w 28 miastach w Polsce i 2 hotelami na Litwie. Oferuje 11 500 pokoi. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie, od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych, po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
Partnerem strategicznym Orbisu jest firma Accor, wiodący na świecie operator hotelowy i lider rynku europejskiego, jest obecny w 92 krajach, w których dysponuje ponad 3500 hotelami z 440 tys. pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych Accor - Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, ibis Styles, ibis budget, hotelF1 - gwarantuje zróżnicowaną ofertę usług i produktów od luksusowych po ekonomiczne. Accor zatrudnia ponad 160 tys. pracowników na całym świecie, oferuje swoim klientom i partnerom blisko 45 lat wiedzy i doświadczenia.
Opr. MD