Grupa LEW nowym operatorem usług elektronicznych Cyfrowego Polsatu
W październiku 2011 roku, po finalizacji umowy pomiędzy firmami Grupa Lew Sp. z o.o. i Cyfrowy Polsat S.A. (GPW: CPS) , rozpoczęto wdrożenie usług dostępnych na terminalach płatniczych w sieci sprzedaży Cyfrowego Polsatu.
Grupa Lew Sp. z o.o. została oficjalnym dostawcą elektronicznych usług sprzedażowych na Terminalach Dobry Punkt. Dzięki zawartej umowie klienci Cyfrowego Polsatu zyskają niemal 1000 terminali płatniczych, na których będą mogli dokonywać płatności kartą oraz nabywać doładowania do telefonów wszystkich operatorów infrastrukturalnych działających na polskim rynku, operatorów MVNO i platform komunikacyjnych.
Sprawdź bieżące notowania spółki Cyfrowy Polsat na stronach INTERIA.PL
Dzięki podpisanemu kontraktowi Grupę Lew można zaliczyć do czołówki najszybciej rozwijających się firm wśród niezależnych operatorów na rynku kart płatniczych.
- Współpracę z Cyfrowym Polsatem traktujemy jako duże wyróżnienie i sukces biznesowy, ale także jako wyzwanie organizacyjne i logistyczne. Zespół pracowników grupy LEW bardzo odpowiedzialnie podszedł do tego kontraktu. Zrobimy wszystko, żeby nasz partner był w pełni usatysfakcjonowany ze świadczonych przez nas usług. Jesteśmy pewni, że sprostamy zadaniu, gdyż w swoim doświadczeniu mamy już współpracę z kilkoma ogólnopolskimi, większymi sieciami zorganizowanymi jak RTV EURO AGD i EKO - mówi prezes zarządu grupy LEW, Andrzej Basiak.
W ramach umowy, do ogólnopolskiej sieci sprzedaży Cyfrowego Polsatu S.A. zostaną wprowadzone dwie usługi oferowane przez terminale płatnicze Dobry Punkt:
- doładowania telefonów - sprzedaż elektronicznych jednostek doładowujących wszystkich operatorów infrastrukturalnych działających na polskim rynku telekomunikacyjnym, operatorów MVNO i platform komunikacyjnych,
- akceptacja kart płatniczych - usługa oferowana przez Grupę LEW Sp. z o.o. na podstawie umowy z Bankiem Pekao S.A.
Opr. MD