Hurtimex buduje sieć franczyzową
Łódzki producent odzieży dziecięcej za pieniądze pozyskane z kwietniowej emisji akcji na NewConnect (wcześniej planowano debiut jeszcze w marcu) chce rozbudować sieć sklepów franczyzowych. Docelowo spółka chce otworzyć dwieście salonów marki tup-tup w całej Europie.
Hurtimex rozpoczyna rozwój sieci sprzedaży od dziesięciu sklepów franczyzowych w 2008 r. Liczba ta będzie powiększać się co roku o kilkanaście punktów sprzedaży. Strategia rozwoju firmy zakłada, że za siedem lat zostanie otwartych dwieście sklepów franczyzowych w Polsce i poza granicami kraju.
Aktualnie Hurtimex posiada dwa salony firmowe marki tup-tup i jedenaście patronackich oraz około dwieście stale współpracujących odbiorców na terenie całej Polski. Zagraniczna sieć składa się ze 100 punktów rozmieszczonych w całej Europie.
Jarosław Kopeć, członek zarządu Hurtimexu podkreśla: - Za pieniądze pozyskane z emisji akcji rozbudujemy sieć sprzedaży. Wybraliśmy franczyzę jako najszybszy sposób realizacji naszych zamierzeń. Dzięki temu zwiększymy rozpoznawalność marki tup-tup. Zakładamy wzrost sprzedaży o nawet 15 procent rocznie, a zysk netto średnio o 30 procent w skali roku.
W tworzącej się sieci będą przeprowadzane badania rynku i preferencji klientów. Zdobyta w ten sposób wiedza wpłynie na dalszy rozwój asortymentu firmy.
*
Hurtimex to łódzki producent odzieży dziecięcej i młodzieżowej, działający na rynku od 1990 roku. Spółka produkuje rocznie około miliona sztuk ubrań przeznaczonych na rynek krajowy oraz eksport, m.in. do Niemiec, Czech i Słowacji. Dwa razy do roku spółka projektuje kolekcje handlowe. Są one produkowane pod dwiema markami: tup-tup dla dzieci w wieku 0-9 lat oraz HOOP dla młodzieży. Hurtimex zatrudnia 60 osób, w tym własny zespół projektantów oraz konstruktorów odzieży.
(opr. KM)