Intymna.pl w ciągu kilku lat na GPW
Internetowy sklep Intymna.pl, w który zainwestował fundusz MCI Management, jako jeden z głównych celów stawia sobie przekroczenie w ciągu kilku lat 25 mln zł sprzedaży i utrzymanie pozycji lidera rynku e-commerce w segmencie bielizny w Polsce. W ciągu 2-4 spółka może wejść na GPW.
- W perspektywie kilku lat, około pięciu, chcemy przekroczyć 25 mln zł sprzedaż i uważamy ten cel za bardzo realny - powiedziała na konferencji prasowej założycielka i członek zarządu Intymna.pl Dagmara Malczewska-Grzelak.
- Jako kolejny cel stawiamy sobie utrzymanie pozycji lidera rynku e-commerce w segmencie bielizny w Polsce i sprawienie, aby Intymna.pl stała się rozpoznawalną marką handlową zarówno online, jak i offline - dodała.
MCI Management poinformował rano o objęciu 33 proc. udziałów w spółce Intymna.pl, największym sklepie internetowym sprzedającym bieliznę. Za udziały MCI Management zapłaci 0,7 mln zł. Fundusz ma opcję doinwestowania i zwiększenie ekspozycji kapitałowej w spółce do 64 proc. i łącznego zwiększenia zaangażowania do 2,3 mln zł.
- Jestem przekonany, że to będzie jedna z bardziej udanych inwestycji MCI. Wierzymy, że Intymna.pl będzie atrakcyjnym obiektem przejęcia dla inwestora branżowego. Jedną z rozważanych opcji jest też wprowadzenie w perspektywie 2-4 lat spółki na warszawską giełdę - powiedział Andrzej Jasieniecki, dyrektor inwestycyjny MCI Management.
Sprzedaż Intymna.pl kierowana jest do klientów detalicznych, obroty spółki za 2006 rok przekroczyły 2 mln zł. Przedstawiciele spółki nie podają ile osiągnęła ona w ubiegłym roku zysku netto ale zapewniają, że była rentowna. Spółka planuje osiągnięcie w 2007 roku co najmniej 100 proc. dynamiki wzrostu.
Intymna.pl ma prawie 80 tysięcy zarejestrowanych klientów, którym oferuje ponad 50 marek bielizny z różnych pułapów cenowych zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Dodatkowo oferta wzbogacona jest o produkty komplementarne w postaci: biżuterii, perfum i kosmetyków.
Jasieniecki poinformował, że w przyszłości planowane jest poszerzenie oferty o inne kategorie odzieżowe. Poinformował też, że spółka nie wyklucza konsolidacji branży e-commerce w segmencie bielizny.