Intymna.pl w ciągu kilku lat na GPW

Internetowy sklep Intymna.pl, w który zainwestował fundusz MCI Management, jako jeden z głównych celów stawia sobie przekroczenie w ciągu kilku lat 25 mln zł sprzedaży i utrzymanie pozycji lidera rynku e-commerce w segmencie bielizny w Polsce. W ciągu 2-4 spółka może wejść na GPW.

Internetowy sklep Intymna.pl, w który  zainwestował fundusz MCI Management, jako jeden z głównych celów  stawia sobie przekroczenie w ciągu kilku lat 25 mln zł sprzedaży i  utrzymanie pozycji lidera rynku e-commerce w segmencie bielizny w  Polsce. W ciągu 2-4 spółka może wejść na GPW.

- W perspektywie kilku lat, około pięciu, chcemy przekroczyć 25 mln zł sprzedaż i uważamy ten cel za bardzo realny - powiedziała na konferencji prasowej założycielka i członek zarządu Intymna.pl Dagmara Malczewska-Grzelak.

- Jako kolejny cel stawiamy sobie utrzymanie pozycji lidera rynku e-commerce w segmencie bielizny w Polsce i sprawienie, aby Intymna.pl stała się rozpoznawalną marką handlową zarówno online, jak i offline - dodała.

MCI Management poinformował rano o objęciu 33 proc. udziałów w spółce Intymna.pl, największym sklepie internetowym sprzedającym bieliznę. Za udziały MCI Management zapłaci 0,7 mln zł. Fundusz ma opcję doinwestowania i zwiększenie ekspozycji kapitałowej w spółce do 64 proc. i łącznego zwiększenia zaangażowania do 2,3 mln zł.

Reklama

- Jestem przekonany, że to będzie jedna z bardziej udanych inwestycji MCI. Wierzymy, że Intymna.pl będzie atrakcyjnym obiektem przejęcia dla inwestora branżowego. Jedną z rozważanych opcji jest też wprowadzenie w perspektywie 2-4 lat spółki na warszawską giełdę - powiedział Andrzej Jasieniecki, dyrektor inwestycyjny MCI Management.

Sprzedaż Intymna.pl kierowana jest do klientów detalicznych, obroty spółki za 2006 rok przekroczyły 2 mln zł. Przedstawiciele spółki nie podają ile osiągnęła ona w ubiegłym roku zysku netto ale zapewniają, że była rentowna. Spółka planuje osiągnięcie w 2007 roku co najmniej 100 proc. dynamiki wzrostu.

Intymna.pl ma prawie 80 tysięcy zarejestrowanych klientów, którym oferuje ponad 50 marek bielizny z różnych pułapów cenowych zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Dodatkowo oferta wzbogacona jest o produkty komplementarne w postaci: biżuterii, perfum i kosmetyków.

Jasieniecki poinformował, że w przyszłości planowane jest poszerzenie oferty o inne kategorie odzieżowe. Poinformował też, że spółka nie wyklucza konsolidacji branży e-commerce w segmencie bielizny.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: GPW | e-commerce
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »