Kolastyna sprzedała markę Kolastyna za 9,5 mln zł netto spółce Sarantis Polska

Grupa Kolastyna SA w upadłości układowej sprzedała markę Kolastyna za 9,5 mln zł netto spółce Sarantis Polska.

Grupa Kolastyna SA w upadłości układowej sprzedała markę Kolastyna za 9,5 mln zł netto spółce Sarantis Polska.

"Sprzedaż marki Kolastyna zapewni środki na sfinansowanie aktywów obrotowych w III oraz IV kwartale na pozostałych markach będących w portfolio spółki takich jak: Miraculum, Pani Walewska, Być może, Wars, Brutal, Lider, Tanita oraz Paloma. Pozwoli również na zredukowanie znacznej części zobowiązań Spółki nie wchodzących do układu oraz wpłynie na obniżenie kosztów finansowych w 2010 roku" - napisano w komunikacie.

"Transakcja sprzedaży marki +Kolastyna+ jest związana z przyjętą przez zarząd spółki strategią, która zakłada m.in. zmianę marki wiodącej w portfolio produktów spółki" - dodano.

Reklama

Kolastyna podała,że od drugiej połowy 2010 r. wiodącą marką będzie asortyment pod znakiem towarowym Miraculum (produkty pielęgnacyjne oraz perfumeryjne).

Kolastyna sprzedała kilkadziesiąt znaków towarowych służących do oznaczania produktów sprzedawanych pod marką KOlastyna, prawa autorskie do posiadanych znaków towarowych, receptury i know-how związane z produktami produkowanymi pod tymi znakami towarowymi, formy służące do produkcji opakowań, towary i surowce związane z tymi produktami, a także domeny internetowe związane z marką "Kolastyna".

Spółka zobowiązała się do zmiany nazwy firmy do końca 2010 roku w ten sposób, aby nie zawierała ona słowa "Kolastyna".

Sprawdź bieżące notowania Kolastyny na naszych stronach

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Kolastyna | Netto
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »