Kolporter Service planuje wejście na giełdę na przełomie 2010 i 2011 r.

Kolporter Service, dystrybutor artykułów szybkozbywalnych, planuje zadebiutować na Giełdzie Papierów Wartościowych na przełomie 2010 i 2011 roku. Pieniądze z emisji chce przeznaczyć m.in. na akwizycje firm.

Kolporter Service, dystrybutor artykułów szybkozbywalnych, planuje zadebiutować na Giełdzie Papierów Wartościowych na przełomie 2010 i 2011 roku. Pieniądze z emisji chce przeznaczyć m.in. na akwizycje firm.

- Planujemy debiut na parkiecie na przełomie 2010 i 2011 roku. Zgodnie z długoterminową strategią właścicielską, pozyskane dzięki temu środki przeznaczymy na dalszy dynamiczny rozwój firmy, między innymi przez zakup innych spółek - powiedział cytowany w komunikacie Sławomir Pięta, prezes Kolporter Service.

Zgromadzenie wspólników Kolporter Service sp. z o.o. podjęło właśnie decyzję o przekształceniu jej w spółkę akcyjną.

- To jest pierwszy krok w kierunku giełdy, a co do parametrów jak np. wielkość środków z planowanej emisji, to zdecydowanie za wcześnie mówić o takich szczegółach - powiedział PAP Maciej Topolski, rzecznik Grupy Kolporter.

Reklama

Kolporter Service jest największym polskim dystrybutorem doładowań prepaid - firma dysponuje siecią ponad 18 000 terminali (drugi co do wielkości rynkowy konkurent posiada około 9000 terminali). Spółka jest też m.in. w pierwszej piątce dystrybutorów wyrobów tytoniowych.

Przychody Kolporter Service po dziewięciu miesiącach 2009 roku wyniosły 1,43 mld zł, EBITDA wzrosła rok do roku o ok. 160 proc. do ponad 14 mln zł, a zysk netto wzrósł o ponad 600 proc. do ponad 6 mln zł.

Kolporter Service to spółka wchodząca w skład Grupy Kapitałowej Kolporter, która liczy 13 firm.

Sprawdź bieżące informacje z rynku pierwotnego GPW

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: wejście | Intelligence
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »