Komozja planuje wejście na NewConnect
Komozja, producent luksusowych ozdób świątecznych i wyrobów ze szkła, planuje wejść na rynek NewConnect. Spółka podpisała w tej sprawie umowę z doradcą, firmą Capital One Advisers - poinformował Capital One Advisers w komunikacie prasowym.
Komozja planuje prywatną emisję akcji. Nie jest jeszcze znany termin oferty i data debiutu spółki na NewConnect.
Komozja jest drugim, po Chinach, eksporterem ozdób świątecznych na rynek amerykański. Wyroby firmy sprzedawane są przede wszystkim na rynkach zagranicznych, w szczególności w Stanach Zjednoczonych i Rosji.
Komozja planuje umocnienie pozycji na rynkach amerykańskim i rosyjskim, zwiększenie obecności na rynku polskim i europejskim oraz rozwój sieci sprzedaży detalicznej.
"W tym celu rodzina państwa Mostowskich podjęła decyzję o przekształceniu przedsiębiorstwa w spółkę akcyjną, podniesieniu kapitału i przeprowadzeniu pod koniec bieżącego roku oferty sprzedaży akcji do wybranej grupy inwestorów (private placement)" - napisano w komunikacie Komozji.
Spółka jest przedsięwzięciem należącym do rodziny Mostowskich z Częstochowy.